Ik zeg zelf uitdrukkelijk dat ze niet verplicht zijn te organiseren door de werkgever. Het is ook niet omdat de werkgever functioneringsgesprekken mag doen, dat hij je moet ontslaan als je die niet wil doen.Nergens in mijn arbeidscontract en arbeidstegelement staat er iets van dat we deze verplicht moeten doen , er staat zelfs niets over funcionerings gesprekken. Dan zou ik al elk jaar ontslagen zijn geweest , trouwens deze zijn nog altijd wettelijk niet verplicht. Dus nee hier sla je de bal mis.
En verder het is het hier klaar voor mij.
Er staat veel niet in je arbeidsovereenkomst/arbeidsreglement dat je werkgever je wel kan verplichten te doen (wet op de arbeidsovereenkomsten regelt veel). Stop met je info te baseren op chatgtp, die geeft beperkte antwoorden, zelfs vaak niet altijd op basis van Belgische wetgeving.
Het mag misschien klaar zijn voor jou, begrijpen doe je het alvast niet. Daarom deze toevoeging, zodat anderen geen foute info krijgen door jou.

. Leidinggevende kreeg onder haar voeten en we hebben het papierwerk in orde gezet.