Games of the year 2024 - Geef ze op tot 20/12!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joeri

Redacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
Jaarlijks maken we met de redactie een special waarin elke reviewer zijn of haar game of the year opgeeft.
Laten we dat nu ook eens doen voor de forumgebruikers.

Geef je top 3, 5 of 10 op (maximum 10 games) in willekeurige volgorde.
Ik zal nadien alles in een lijstje gieten om de stemmen te tellen, waarbij de tien meest genoemde games in een poll komen, waarbij dan tot het jaareinde gestemd kan worden. De game met de meeste stemmen, wordt dan de BeyondGaming Game of the Year 2024.

Ik ben alvast benieuwd welke spellen er allemaal zullen passeren in jullie top!

Er zijn eigenlijk maar twee regels. De game moet uitgekomen zijn in 2024 (een port van een eerder uitgebrachte game mag dus perfect), en het moet een volwaardige game zijn. Geen Early Access-spellen dus.

Mijn top 4 in willekeurige orde:
Astro Bot
Indiana Jones and the great circle
Balatro
Prince of Persia: The Lost Crown

Hieronder allemaal irrelevant voor de puntentelling:

didn't make the cut:
Warhammer 40k: Space Marine 2: tof spel maar komt niet aan het niveau van hoe goed bovenstaande games waren.
Final Fantasy 7 Rebirth: top spel maar de performance mode was denk ik het slechtste dat ik ooit heb gezien. Wat een wazige shit was me dat! Nog steeds heel zuur erover.
Shadow of the erdtree: DLC dus nope. Kan perfect in een categorie voor DLC maar niet op zichzelf. En bovendien ook niet echt super van genoten zoals de bovenstaande games.

Mijn nog to play list van 2024 games:
Banishers: Ghosts of New Eden
Black Myth Wukong
Stellar Blade

Laatst bewerkt:
1) Shadow of the Erdtree: Zo ongelooflijk goed dayum...
2) Metro Awakening: In levende lijve (ok niet volledig ma soit) de tunnels van de Metro verkennen? Sign me up!
3) God of War Ragnarok: De PC-versie is 2 maand geleden uitgekomen en ports mogen, dus dit telt.

Astro Bot
Thank Goodness You're Here (zalig absurd spelletje)
Nobody Wants to Die (beetje ondergewaardeerd)
Planet of Lana (zeer knappe indie, die dit jaar voor PlayStation verscheen)
Helldivers 2
Song of Nunu: A League of Legends Story
Mario & Luigi Brothership
Valiant Hearts: Coming Home
Horizon Zero Dawn Remastered

Ge kunt er nog verandering in brengen he.
Ik heb wel andere games gespeeld natuurlijk maar dan geen die in 2024 uitgekomen zijn.
Momenteel bezig aan Horizon Forbidden West, begin dit jaar Baldur's Gate 3 en daarna Spider-Man 2, onlangs The Crew 2.
Ook nog enkele gestart maar snel mee gestopt omdat ik ze beu was, Tunic, Doom Eternal, Metro Exodus en Ender Lilies.

Laatst bewerkt:
We zitten hier precies op de website van de Okra.
Kantklossen jullie dan ofzo? :unsure:

Neenee, grapje natuurlijk.
Ik heb dit jaar ook niet veel grote releases gespeeld.

En Indiana Jones moet nog uitkomen, die zal hier dan ook wel af en toe vermeld worden denk ik.

We zitten hier precies op de website van de Okra.
Kantklossen jullie dan ofzo? :unsure:

Neenee, grapje natuurlijk.
Ik heb dit jaar ook niet veel grote releases gespeeld.

En Indiana Jones moet nog uitkomen, die zal hier dan ook wel af en toe vermeld worden denk ik.
Kantklossen is voor de vrouwen, ik doe aan leer looien :unsure:

Indiana Jones zal een 2025 game worden als ik op PS5 wil spelen.
Stellar Blade ligt ook nog klaar om te starten.

Verder is er niet echt veel uitgekomen dit jaar dat mij écht interesseert, vandaar dat ik wat oudere games gespeeld heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan