Jaarlijks maken we met de redactie een special waarin elke reviewer zijn of haar game of the year opgeeft.
Laten we dat nu ook eens doen voor de forumgebruikers.
Geef je top 3, 5 of 10 op (maximum 10 games) in willekeurige volgorde.
Ik zal nadien alles in een lijstje gieten om de stemmen te tellen, waarbij de tien meest genoemde games in een poll komen, waarbij dan tot het jaareinde gestemd kan worden. De game met de meeste stemmen, wordt dan de BeyondGaming Game of the Year 2024.
Ik ben alvast benieuwd welke spellen er allemaal zullen passeren in jullie top!
Er zijn eigenlijk maar twee regels. De game moet uitgekomen zijn in 2024 (een port van een eerder uitgebrachte game mag dus perfect), en het moet een volwaardige game zijn. Geen Early Access-spellen dus.
Laten we dat nu ook eens doen voor de forumgebruikers.
Geef je top 3, 5 of 10 op (maximum 10 games) in willekeurige volgorde.
Ik zal nadien alles in een lijstje gieten om de stemmen te tellen, waarbij de tien meest genoemde games in een poll komen, waarbij dan tot het jaareinde gestemd kan worden. De game met de meeste stemmen, wordt dan de BeyondGaming Game of the Year 2024.
Ik ben alvast benieuwd welke spellen er allemaal zullen passeren in jullie top!
Er zijn eigenlijk maar twee regels. De game moet uitgekomen zijn in 2024 (een port van een eerder uitgebrachte game mag dus perfect), en het moet een volwaardige game zijn. Geen Early Access-spellen dus.