Wat wordt de Game of the Year van 2024? Stem nu!

Welke game verdient de award van Game of the Year 2024?

• Totaal aantal stemmers
    76
  • Opiniepeiling gesloten .

Joeri

Redacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
Na de nominaties in een ander topic, bij deze de finale stemming voor de Game of the Year van het jaar 2024.

De spellen met de meeste stemmen zijn in willekeurige volgorde vermeld.
Iedereen kan 3 stemmen uitbrengen. De poll wordt afgesloten op 5 januari om 18 uur.

Laat jullie gaan!

En, euh, Indiana Jones?
Die dus voor mij. Met Astro Bot als second.

Edit: ok, er was dus een nominatiethread die ik gemist heb. Verbaast wel niet op een Playstation-dominated forum.

En, euh, Indiana Jones?
Die dus voor mij. Met Astro Bot als second.

Edit: ok, er was dus een nominatiethread die ik gemist heb. Verbaast wel niet op een Playstation-dominated forum.
Alles met 4 of meer stemmen staat erin. Indiana werd maar 3 keer vermeld.

Astro Bot pffffff. Maja, zogoed als geen grote 3D platformers meer en al zeker niet van zo'n grote productie. Telt voor iets zeker.
Ook al heeft het niet één eigen origineel idee. En kom niet af met die stomme controller gimmicks :p

Buiten Astro Bot enkel Balatro gespeeld.. even op de smartphone gehad maar direct refund gevraagd en voor de Switch versie gegaan.

/s hopelijk? :unsure:

Indi is wel jammer dat het er niet bij staat maar het spel is ook nog niet lang uit. En zeker op dit playstation forum zal het meer interesse krijgen wanneer het op de ps5 komt.

Is een general forum en is nu niet echt iemand van hier zijn schuld dat Xbox zo goed als dood is eh?

Is een general forum en is nu niet echt iemand van hier zijn schuld dat Xbox zo goed als dood is eh?
Nee, het is nu eenmaal zo dat er hier op dit forum veel meer aandacht is voor playstation dan xbox.
Microsoft is gewoon volledig aan het inzetten op multiplatform maar dat het hier voor deze strategie al volledig dood was voor xbox is wel een feit hoor.

Geen enkele van deze games gespeeld, en buiten Final Fantasy VII Rebirth dat nog niet uit is op PC eigenlijk ook geen enkele interesse om die games te spelen :/

Helemaal onverwacht en spijtig genoeg staat deze niet tussen de lijst maar Indiana Jones is voor mij persoonlijk GOTY geworden.

Van Astro bot heb ik genoten maar ik krijg daar een Mario deja vu gevoel bij. Kan me niet op dezelfde manier triggeren zoals de echte goeie Mario games.

Helemaal onverwacht en spijtig genoeg staat deze niet tussen de lijst maar Indiana Jones is voor mij persoonlijk GOTY geworden.

Van Astro bot heb ik genoten maar ik krijg daar een Mario deja vu gevoel bij. Kan me niet op dezelfde manier triggeren zoals de echte goeie Mario games.
Had 1 stem te weinig.

Afgelopen week pas begonnen met Astro Bot en Wukong. Anders zeer weinig releases in 2024 die mij aanspraken.

Astro Bot is pure fun! Het speelt zeer vlot, maar denk dat deze snel uit gaat zijn. Het is een uitgebreide versie van playroom ( die ik geweldig vond) en op dat vlak voelt het voor mij wat teveel aan als een demo, zoals playroom dat was. Maar het is een game voor jong en oud. Mn vrouw die nauwelijks gamed vind hem ook zalig!

Met Wukong ben ik bijlange nog niet halfweg, maar heeft toch een pak meer inhoud, voor mij de game van het jaar 2024.

Animal Well en Banishers voor mij; die eerste heeft de nominaties helaas niet gehaald.

Banishers heeft twee protagonisten met een geweldige dynamiek en een heerlijk donkere wereld die een beetje de sfeer van de Witcher games uitademt. Grafisch ook een pareltje van een game.

OUOKxXl.jpeg

ftK7Yt7.jpeg

Afgelopen week pas begonnen met Astro Bot en Wukong. Anders zeer weinig releases in 2024 die mij aanspraken.

Astro Bot is pure fun! Het speelt zeer vlot, maar denk dat deze snel uit gaat zijn. Het is een uitgebreide versie van playroom ( die ik geweldig vond) en op dat vlak voelt het voor mij wat teveel aan als een demo, zoals playroom dat was. Maar het is een game voor jong en oud. Mn vrouw die nauwelijks gamed vind hem ook zalig!

Met Wukong ben ik bijlange nog niet halfweg, maar heeft toch een pak meer inhoud, voor mij de game van het jaar 2024.
Wu kong iscooknniet echt niet voor iedereen astro bot wel daar ligt de sleutel van het succes

Terug
Bovenaan