Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat is in praktijk dus onzin hé.Vandaag ook weer een stukje gelezen dat hij "bewust het roze liet schieten om de druk van de ploeg af te houden". Achteraf is dat natuurlijk mooi gezegd, en zou dat een goeie move kunnen zijn, maar dat zou wel next-level denken zijn, en ge moet het nog kunnen dan ook. Dus zoveel waarde hecht ik niet aan dat verhaal.

Ja dat zei dieWat zegt die Jeroen allemaal? Nibali evenveel ritten gewonnen als Ewan in grote rondes sinds 2015?
Of ik heb het verkeerd begrepen...

Merlier ook gewoon te ver. Had Ewan z'n wiel moeten kunnen hebben. Als je zo ver moet komen, raak je op zo'n aankomst nooit meer voorbij Ewan.
Dat heeft niets te zien met "blind" meegaan in de roze hysterie of hem al tot winnaar uitroepen. Dat weten de meeste koersliefhebbers wel dat er nog een lange weg te gaan is tot Milaan. En dat is niet enkel voor Remco maar ook voor elke andere renner met klassementsambities.. Het gaat over het minimaliseren van zijn prestaties tot nu toe door sommigen hier (--> via steken onder de gordel vnl.).. en dat is grotendeels de "schuld" van de pers/media wss.. maar daar moet je toch gemakkelijk overheen kijken denk ik dan..Ik denk dat niemand hier twijfelt aan de capaciteiten van Remco. Wat de meesten hier wel doen is niet blind meegaan in de roze hysterie en hem nu al ongeveer tot winnaar van deze Giro uitroepen. Iedereen hier is content dat het zo goed gaat na 9 maanden, maar iedereen is hier ook terecht nog wat terughoudend aangezien hij in z'n professionele carrière nog nooit langer dan 6 dagen na elkaar gekoerst heeft (vandaag zal het de eerste keer zijn dat ie 7 dagen na elkaar een wedstrijd rijdt) en we ook helemaal niet weten hoe hij in het hooggebergte is.
Welke renners hebben in dit peloton (Giro 21) minstens tien ritten gewonnen in gans hun GT-carrière sinds Ewan zijn eerste GT reed (2015)?Wat zegt die Jeroen allemaal? Nibali evenveel ritten gewonnen als Ewan in grote rondes sinds 2015?
.Wat hebben die precies gedaan?Egan Bernal (INEOS Grenadiers) – Onbehoorlijk of ongepast gedrag. 200 Zwitserse Frank boete.
Tim Merlier (Alpecin-Fenix) – Onbehoorlijk of ongepast gedrag. 200 Zwitserse Frank boete.![]()
Victor Campenaerts (Qhubeka ASSOS) – Onbehoorlijk of ongepast gedrag. 200 Zwitserse Frank boete.![]()