Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
van der Poel & Bouwman deden nochtans net hetzelfde... binnenkort allemaal met veiligheidsbril het podium opDat moet toch ook wel één van de meest knulligste DNS ooit zijn. Blijkbaar nog te weinig ervaring in het openen van champagneflessen, wie gaat er nu ook pal met zijn hoofd boven die kurk hangen.

Idd daar dacht ik ook al aan.. de eerste les bij het openen van zo een fles is dat je ze steeds van het lichaam /hoofd weg moet houden..Dat moet toch ook wel één van de meest knulligste DNS ooit zijn. Blijkbaar nog te weinig ervaring in het openen van champagneflessen, wie gaat er nu ook pal met zijn hoofd boven die kurk hangen.
Maar na een Giro rit, zou ik ook niet meer helder kunnen nadenken hoorIdd daar dacht ik ook al aan.. de eerste les bij het openen van zo een fles is dat je ze steeds van het lichaam /hoofd weg moet houden..

Het was prosecco!Dat moet toch ook wel één van de meest knulligste DNS ooit zijn. Blijkbaar nog te weinig ervaring in het openen van champagneflessen, wie gaat er nu ook pal met zijn hoofd boven die kurk hangen.

En dan... Bam, gat int plafondIk hoor mijn ouders het nog zeggen toen ik een jaar of 16 was tijdens een familiefeest: "Als je een fles schuimwijn opent, nooit naar uzelf, andere mensen of lampen aan het plafond richten." Ja ma, ik ben niet achterlijk hé.

Tja klopt ook die staat nog op de etnaIk begrijp dat het niet op Sporza te zien is maar kom he zeg![]()
![]()
![]()
Sporza pls... doet mij denken aan die keer dat ze de transfer van Michael Woods naar ISN aankondigden en er doodleuk een collage met Hugh Carthy van gemaakt hadden.Ik begrijp dat het niet op Sporza te zien is maar kom he zeg![]()
![]()
![]()

Ik denk dat als je bij de jeugd al in dienst moet rijden je überhaupt niet veel kans hebt om prof te worden. Hoogstens continentaal of met veel geluk ergens pro-continentaal in een C-selectie.Quasi alle renners die bij de jeugd al zuiver en alleen in dienst rijden komen op WT niveau gewoon tekort. De WT is bezaaid met knechten die bij de jeugd alles kapot reden maar eens bij de grote jongens zich moesten beperken tot niet veel meer dan volgen en met veel geluk ontsnappingen kleur geven.
Maar bij de jeugd speelt het ploegenspel ook gewoon een heel stuk minder. Daar is het ook gewoon veel ieder voor zichzelf.
Meer kans dat ie ook nog de Tour erbij neemtHet is knullig maar uiteindelijk was het doel een rit in de giro winnen, en dat doel is binnen.
Heel veel ritten waren er op papier niet echt meer waar Bini kon winnen, maar de puntentrui had hij eventueel wel kunnen pakken mocht hij vandaag niet te ver achter Demare geeindigd zijn en de komende weken actief hier en daar punten nog proberen sprokkelen.
Hij kan er alleen maar uit leren, maar ik denk nu ook niet dat het een groot drama is.

Er is nog meer dan enkel de tour ehMeer kans dat ie ook nog de Tour erbij neemt
Al zou Wanty de Tour wel moeten aanvatten met Kristoff als speerpunt. Aan die sprinttrein is toch serieus (en deftig) gesleuteld dit seizoen.