Giro d'Italia 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
  • Tags Tags
    giro

Wie wint de Giro d'Italia 2022?

• Totaal aantal stemmers
    33
  • Opiniepeiling gesloten .
Gisteren nog maar eens duidelijk hoe je Vdp het beste kan kloppen in een sprint.. van ver de sprint beginnen geeft veruit de meeste kansen.

Dat moet toch ook wel één van de meest knulligste DNS ooit zijn. Blijkbaar nog te weinig ervaring in het openen van champagneflessen, wie gaat er nu ook pal met zijn hoofd boven die kurk hangen.

Dat moet toch ook wel één van de meest knulligste DNS ooit zijn. Blijkbaar nog te weinig ervaring in het openen van champagneflessen, wie gaat er nu ook pal met zijn hoofd boven die kurk hangen.
van der Poel & Bouwman deden nochtans net hetzelfde... binnenkort allemaal met veiligheidsbril het podium op :unsure:

Nee serieus, zijn die flessen allemaal zo zwaar dat ze die niet kunnen vasthouden terwijl ze dat metalen kapje eraf draaien? Je zou toch moeten weten dat vanaf dat metalen kapje eraf gaat dat de kans bestaat dat de kurk gewoon weg schiet van de druk... als je die fles vast houdt, van u weg en je draait dan dat kapje eraf met u hand erbovenop kan er nooit iets gebeuren.

Idd daar dacht ik ook al aan.. de eerste les bij het openen van zo een fles is dat je ze steeds van het lichaam /hoofd weg moet houden..

Ik hoor mijn ouders het nog zeggen toen ik een jaar of 16 was tijdens een familiefeest: "Als je een fles schuimwijn opent, nooit naar uzelf, andere mensen of lampen aan het plafond richten." Ja ma, ik ben niet achterlijk hé.

Idd daar dacht ik ook al aan.. de eerste les bij het openen van zo een fles is dat je ze steeds van het lichaam /hoofd weg moet houden..
Maar na een Giro rit, zou ik ook niet meer helder kunnen nadenken hoor :lol:

Knullig maar toch wat extra promotie voor Wanty want dit gaat de wereld rond natuurlijk.

Het was prosecco!

Volgende keer mss best sambreren, in Eritrea zijn ze dat wel gewoon zo een messen :unsure:

Ik hoor mijn ouders het nog zeggen toen ik een jaar of 16 was tijdens een familiefeest: "Als je een fles schuimwijn opent, nooit naar uzelf, andere mensen of lampen aan het plafond richten." Ja ma, ik ben niet achterlijk hé.
En dan... Bam, gat int plafond :unsure:

Ik begrijp dat het niet op Sporza te zien is maar kom he zeg :D :D :D
dHbnKmD.jpg

Ik begrijp dat het niet op Sporza te zien is maar kom he zeg :D :D :D
dHbnKmD.jpg
Sporza pls... doet mij denken aan die keer dat ze de transfer van Michael Woods naar ISN aankondigden en er doodleuk een collage met Hugh Carthy van gemaakt hadden. :unsure:

Tmoet snel gaan hé... juist is zelfs voor een openbare omloop niet zo belangrijk meer.

Quasi alle renners die bij de jeugd al zuiver en alleen in dienst rijden komen op WT niveau gewoon tekort. De WT is bezaaid met knechten die bij de jeugd alles kapot reden maar eens bij de grote jongens zich moesten beperken tot niet veel meer dan volgen en met veel geluk ontsnappingen kleur geven.
Ik denk dat als je bij de jeugd al in dienst moet rijden je überhaupt niet veel kans hebt om prof te worden. Hoogstens continentaal of met veel geluk ergens pro-continentaal in een C-selectie.
Maar bij de jeugd speelt het ploegenspel ook gewoon een heel stuk minder. Daar is het ook gewoon veel ieder voor zichzelf.

Serieuze remonte van Dainese. Wel vanuit de wielen maar Ewan kwam uit dezelfde positie en die geraakte zelfs niet meer over Démare, laat staan Gaviria.

Het is knullig maar uiteindelijk was het doel een rit in de giro winnen, en dat doel is binnen.

Heel veel ritten waren er op papier niet echt meer waar Bini kon winnen, maar de puntentrui had hij eventueel wel kunnen pakken mocht hij vandaag niet te ver achter Demare geeindigd zijn en de komende weken actief hier en daar punten nog proberen sprokkelen.

Hij kan er alleen maar uit leren, maar ik denk nu ook niet dat het een groot drama is.

Het is knullig maar uiteindelijk was het doel een rit in de giro winnen, en dat doel is binnen.

Heel veel ritten waren er op papier niet echt meer waar Bini kon winnen, maar de puntentrui had hij eventueel wel kunnen pakken mocht hij vandaag niet te ver achter Demare geeindigd zijn en de komende weken actief hier en daar punten nog proberen sprokkelen.

Hij kan er alleen maar uit leren, maar ik denk nu ook niet dat het een groot drama is.
Meer kans dat ie ook nog de Tour erbij neemt :p
Al zou Wanty de Tour wel moeten aanvatten met Kristoff als speerpunt. Aan die sprinttrein is toch serieus (en deftig) gesleuteld dit seizoen.

Meer kans dat ie ook nog de Tour erbij neemt :p
Al zou Wanty de Tour wel moeten aanvatten met Kristoff als speerpunt. Aan die sprinttrein is toch serieus (en deftig) gesleuteld dit seizoen.
Er is nog meer dan enkel de tour eh :P
Daarbij die jongen is 22, kan hij echt iets daar gaan doen? Is het nu al nodig dat hij naar daar gaat op dit punt in zijn carrière?

Terug
Bovenaan