808 state is ermee begonnen .. ik kan dan niet laten te reageren.Je moet comedian worden, Makila.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
808 state is ermee begonnen .. ik kan dan niet laten te reageren.Je moet comedian worden, Makila.

Daar heb ik schrik voor. De hectiek van de massasprints in de Tour is nog vele male groter dan in eender welke andere koers. Daar moet hij zich echt niet in mengen.Remco zou toch juist een extra pion zijn in de sprinttrein, ik denk niet dat hij te beroerd is om de laatste paar kilometer de gas vol open te trekken, dat heeft hij in het verleden toch ook al gedaan.
Als straks die van Ineos, Ameida, Vlasov en Roglic plots ook met Covid naar huis moeten, dan stop ik met kijken.Hoe dan ook blijft het een spannende giro, nog voldoende tenoren over.

Daar heb ik schrik voor. De hectiek van de massasprints in de Tour is nog vele male groter dan in eender welke andere koers. Daar moet hij zich echt niet in mengen.
De keren dat hij deel uitmaakte van de sprinttrein was dat altijd van kilometer 3 tot 1, zo hard rijden dat andere ploegen geen kans krijgen om nog met hun treintje voorbij te steken, waarna er nog twee renners de effectieve sprint aantrekken. Daar heb ik schrik van. Als hij wil doen wat jij beschrijft mag hij dat gerust maar daar helpt hij zijn sprinter niet per sé uitzonderlijk goed mee dus waarom zelfs dat kleinere risico nemen.Iemand die van km 6-7 tot km 2 snoeihard te rijdt, opzij gaat en het peleton laat passeren om dan op 1 min binnen te komen neemt niet echt de grote risico's, plus dan is de druk om voor klassement te presteren ook direct weg.
Ok, dus volgens u is het over en uit.. en gaat G. Hart,Onafhankelijk wat er vandaag gebeurd is, dat was geen moordcol eh gisteren. Feit is wel hij moest lossen op iets van amper 5 km en de echte bergritten nog moeten komen. Ge kunt een pak meer tijd verspelen bergop per km dan in een tijdrit lijkt me, daar gaat het om. In interviews liet hij het niet uitschijnen, maar wees maar zeker dat dat mentaal aangekomen is, en de concurrentie bloed geroken heeft.
No problem.. shit happens.. corona in dit geval. Uitzieken en dan de volgende doelen vooropstellen.Er kan iets positiefs uit voortkomen voor ene...
Nu kan Van Wilder zijn kans grijpen om zich te tonen!
à propos, zou @kimme1975 aan het bekomen zijn in zijn zetel?
Er is nog een groot verschil tussen dat doen in een pattattenkoers genre UAE Tour (met alle WT respect) waar er een paar sprinters zijn met een half gehandicapte trein of de grootste koers van het jaar waar elke topsprinter (-Tim Merlier) aanwezig is met een trein op volle sterkte...Remco zou toch juist een extra pion zijn in de sprinttrein, ik denk niet dat hij te beroerd is om de laatste paar kilometer de gas vol open te trekken, dat heeft hij in het verleden toch ook al gedaan.

Alaphilippe gaat altijd de Tour rijden hé... als die de Tour niet rijdt waarom heb je hem dan in de ploeg?En hoe gaan de andere gasten hierop reageren, kan een Alaphillipe dan nog mee? Ik zie die niet in een dienende rol rijden voor Remco alvast.
Baloise Belgium Tour?Tour laten rijden om Tour-ervaring op te doen.
Baloise Belgium Tour?
De tijd dat Remco aan een grote ronde kan starten om ervaring op te doen lijkt me voorbij. De druk van buitenaf maar ook intern in die ploeg zal te groot zijn.Tour laten rijden om Tour-ervaring op te doen.
Wel, dat gaat dit jaar wel meevallen. Daarom lijkt het me een unieke gelegenheid.De tijd dat Remco aan een grote ronde kan starten om ervaring op te doen lijkt me voorbij. De druk van buitenaf maar ook intern in die ploeg zal te groot zijn.