Giro d'Italia 2023

Evenepoel zegt te weten wie verantwoordelijk was voor de valpartij.

Op de beelden leek het alleszins iemand van Jumbo te zijn. Roglic? :oi22:

Evenepoel zegt te weten wie verantwoordelijk was voor de valpartij.

Op de beelden leek het alleszins iemand van Jumbo te zijn. Roglic? :oi22:
Hoe kan het nu iemand van Jumbo zijn als die rechts van weg zitten en de initiële slingerbeweging van links komt?
Het is iemand in of achter de trein van Alpecin die Ballerini opzij zet waardoor alles rechts van Ballerini mee moet schuiven en op een bepaald moment is de plaats daar op en gaan ze tegen de grond... los van wie of wat er tussen zit mogen ze hier hun pollekes kussen dat Ballerini recht blijft en Evenepoel die daar net achter zit attent genoeg is om mee uit te wijken.

Ik vond dat de schade (gelukkig!) goed meeviel. Op dat moment, tegen die snelheid met de vorming die aan de gang was in het peloton had het veel erger kunnen zijn.

Hoe kan het nu iemand van Jumbo zijn als die rechts van weg zitten en de initiële slingerbeweging van links komt?
Het is iemand in of achter de trein van Alpecin die Ballerini opzij zet waardoor alles rechts van Ballerini mee moet schuiven en op een bepaald moment is de plaats daar op en gaan ze tegen de grond... los van wie of wat er tussen zit mogen ze hier hun pollekes kussen dat Ballerini recht blijft en Evenepoel die daar net achter zit attent genoeg is om mee uit te wijken.
Ik zag daar toch weldegelijk iemand van Jumbo een bruuske slingerbeweging maken? Kan ook zijn dat dat een reactie was op iemand anders natuurlijk.

Ik zag daar toch weldegelijk iemand van Jumbo een bruuske slingerbeweging maken? Kan ook zijn dat dat een reactie was op iemand anders natuurlijk.

Was een reactie. Het begon links van Evenepoel daardoor moest hij en zijn treintje uitwijken daardoor moesten de Jumbos die rechts zaten ook uitwijken. Dat wijken van die Jumbos was goed in beeld te zien maar was gewoon een reactie op wat rechts van hun gebeurde. Jammer genoeg hadden de renners die nog verder links zaten geen kans om ook uit te wijken en vielen ze.

Overigens wth is Tudor aan het doen. Vreselijk hoe die aan de Giro begonnen zijn. Nog altijd slechts de top 10 bekend.

Was gewoon reactie op de bijna val van Ballerini. Met die laatste man van Alpecin of die van UAE (Ackermann?) moet wat gebeurd zijn. Helicopter beeld komt net te laat om te zien wat er vooraf gaat.

Schoon voor hem, maar het zegt wel veel over dit deelnemersveld qua sprinters. Hij heeft gelijk als hij zegt dat hij hier echt een rit kan winnen.
Zo slecht is dat hier toch ook weer niet?

Gaviria, Groves, Dekker, Milan, Ackermann, Dainese, ... Het zijn zeker niet de allerbeste sprinters van de wereld, maar toch nog vrij deftig vind ik.

Hart en Vine tijd verloren precies

Jammer, Hart goed bezig kon wel eens de man van Ineos geweest zijn (kan nog altijd natuurlijk) en was wel eens benieuwd wat Vine kon in de Vuelta was elke dag er staan ook een beetje een probleem won 2 ritten maar er naast liep het ook wel eens minder.

Terug
Bovenaan