SomeDude
Banned
You jinxed itToch altijd de adem inhouden als je ze met die snelheden door die kronkelende wegen ziet vlammen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
You jinxed itToch altijd de adem inhouden als je ze met die snelheden door die kronkelende wegen ziet vlammen.
Legde mijn gsm juist aan kant...You jinxed it
Dat is idd onfortuinlijkVerdomme, gisterenmorgen last minute Milan nog uit mijne giromanager gehaald voor Fortunato![]()

Hoe kan het nu iemand van Jumbo zijn als die rechts van weg zitten en de initiële slingerbeweging van links komt?Evenepoel zegt te weten wie verantwoordelijk was voor de valpartij.
Op de beelden leek het alleszins iemand van Jumbo te zijn. Roglic?![]()
Ik zag daar toch weldegelijk iemand van Jumbo een bruuske slingerbeweging maken? Kan ook zijn dat dat een reactie was op iemand anders natuurlijk.Hoe kan het nu iemand van Jumbo zijn als die rechts van weg zitten en de initiële slingerbeweging van links komt?
Het is iemand in of achter de trein van Alpecin die Ballerini opzij zet waardoor alles rechts van Ballerini mee moet schuiven en op een bepaald moment is de plaats daar op en gaan ze tegen de grond... los van wie of wat er tussen zit mogen ze hier hun pollekes kussen dat Ballerini recht blijft en Evenepoel die daar net achter zit attent genoeg is om mee uit te wijken.
Marit 4e.
Ik zag daar toch weldegelijk iemand van Jumbo een bruuske slingerbeweging maken? Kan ook zijn dat dat een reactie was op iemand anders natuurlijk.
Was gewoon reactie op de bijna val van Ballerini. Met die laatste man van Alpecin of die van UAE (Ackermann?) moet wat gebeurd zijn. Helicopter beeld komt net te laat om te zien wat er vooraf gaat.Ik zag daar toch weldegelijk iemand van Jumbo een bruuske slingerbeweging maken? Kan ook zijn dat dat een reactie was op iemand anders natuurlijk.
Ik heb de indruk dat Milan de te kloppen man gaan zijn wanneer hij mee is, de manier waarop hij deze binnenhaalt is toch wel redelijk indrukwekkend.Zotte sprint rijdt deze kerel!
En niet tegen de minste!
Zo slecht is dat hier toch ook weer niet?Schoon voor hem, maar het zegt wel veel over dit deelnemersveld qua sprinters. Hij heeft gelijk als hij zegt dat hij hier echt een rit kan winnen.
Hart en Vine tijd verloren precies