Giro d'Italia 2026

en wat is de 2de rij? Want daar staat Gall toch echt wel voor mij, want werd toch gewoon netjes 5de in de Tour vorig jaar

Wat is "de tweede rij" dan exact? Almeida? Del Toro?

Gall als 5de van de Tour 2025 en Hindley als ex-winaar en 4de van de Vuelta 2025 zijn toch een beetje as 2de lijn as it gets imo. Deze Giro lijkt mij alvast niet minder bezet dan de Giro/Vuelta van vorig jaar.

Almeida, Del Toro, een degelijke Carapaz, de Roglic van in Catalonië 2025, Evenepoel, Ayuso, Lipowitz, misschien Seixas al,...
Dat zijn voor mij namen die toch nog een trapje boven het genre Hindley, Gall en Pellizzari staan.

Allez, die resultaten van Gall en Hindley zijn prima maar als je kijkt wie ze achter zich laten vind ik dat toch al wat minder impressionant.

Almeida, Del Toro, een degelijke Carapaz, de Roglic van in Catalonië 2025, Evenepoel, Ayuso, Lipowitz, misschien Seixas al,...
Dat zijn voor mij namen die toch nog een trapje boven het genre Hindley, Gall en Pellizzari staan.

Allez, die resultaten van Gall en Hindley zijn prima maar als je kijkt wie ze achter zich laten vind ik dat toch al wat minder impressionant.
dat zijn dan ook geen renners van de 2de rij maar gewoon (wereld)toprenners

Dan is het een semantische discussie.

Pogacar en in mindere mate Vingegaard zijn toch gewoon eerste rang. Daar horen die namen niet in thuis, ergo tweede rang en daar staan die mannen in de Giro dus nog wat onder.

dus je hebt 1 wereldcoureur en dan Vingegaard en al de rest is 2de rangs?
Aangezien die twee al 5jaar onafgebroken de top2 uitmaken en letterlijk elke rittenkoers waar ze aan deelnemen lijkt me dat wel ja.

En nee, niet al de rest is 2de rangs. Renners als Gee en Gall vind ik 3de rangs.

Niet echt.
Pogacar en Vingegaard winnen altijd.
Die mannen van de tweede rang winnen al eens een rittenkoers als die twee freaks niet meedoen.
Jongens als Gee, Gall en Pellizzari zitten daar dus nog wat onder.

Van mij mag jij Gee op hetzelfde niveau zetten als Almeida

Jongens, zo moeilijk is het toch niet om te begrijpen wat @El Imbatido bedoelt?

Pogacar en Vingegaard zijn de twee besten in het rondewerk die er met kop en schouders bovenuit steken. Daaronder heb je de rest van de toppers die een shot hebben op eindwinst als die andere twee er niet bijzijn, zoals Almeida, Del Toro en consoorten. Dan heb je de rest die al wel eens top 5 hebben gereden (of kunnen rijden) in een grote ronde zoals de Gall's en dergelijken.

Wat hij dus bedoelt is dat het jammer dat hier geen Ayuso, Almeida, Evenepoel, Lipowitz of weet ik veel wie dan ook is, die deze Vingegaard mogelijks zou kunnen bedreigen, dat kunnen we van met alle respect Gall toch niet verwachten, want zelfs een mindere Vingegaard gaat simpel deze Giro winnen als hij niets tegenkomt.

Tuurlijk is dat jammer dat er niet meer toppers aan de start staan maar het slaat toch nergens op om die renners te bekijken als renners van de 2de rij.

Van Eetvelt moet de Giro verlaten omwille van een breuk in zijn middelvinger. Hij valt toch wel vaak geblesseerd uit :(

Is echt zo een kerel die als hij valt altijd wel iets gebroken of zwaar gekneusd heeft ofzo helaas.

Bij Lotto blijft er ook quasi niets meer over zo. Rampzalige terugkeer naar de Giro voor hen.

Tuurlijk is dat jammer dat er niet meer toppers aan de start staan maar het slaat toch nergens op om die renners te bekijken als renners van de 2de rij.
Je kan het ook omdraaien, zijn het dan jongens van de eerste rij? Imo niet.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
29 30 31
Reacties
616
Weergaven
42K
Terug
Bovenaan