Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en wat is de 2de rij? Want daar staat Gall toch echt wel voor mij, want werd toch gewoon netjes 5de in de Tour vorig jaar
Wat is "de tweede rij" dan exact? Almeida? Del Toro?
Gall als 5de van de Tour 2025 en Hindley als ex-winaar en 4de van de Vuelta 2025 zijn toch een beetje as 2de lijn as it gets imo. Deze Giro lijkt mij alvast niet minder bezet dan de Giro/Vuelta van vorig jaar.

dat zijn dan ook geen renners van de 2de rij maar gewoon (wereld)toprennersAlmeida, Del Toro, een degelijke Carapaz, de Roglic van in Catalonië 2025, Evenepoel, Ayuso, Lipowitz, misschien Seixas al,...
Dat zijn voor mij namen die toch nog een trapje boven het genre Hindley, Gall en Pellizzari staan.
Allez, die resultaten van Gall en Hindley zijn prima maar als je kijkt wie ze achter zich laten vind ik dat toch al wat minder impressionant.
Aangezien die twee al 5jaar onafgebroken de top2 uitmaken en letterlijk elke rittenkoers waar ze aan deelnemen lijkt me dat wel ja.dus je hebt 1 wereldcoureur en dan Vingegaard en al de rest is 2de rangs?

Van Eetvelt moet de Giro verlaten omwille van een breuk in zijn middelvinger. Hij valt toch wel vaak geblesseerd uit![]()
Wie gaan ze daar eigenlijk naar de Tour sturen?Is echt zo een kerel die als hij valt altijd wel iets gebroken of zwaar gekneusd heeft ofzo helaas.
Bij Lotto blijft er ook quasi niets meer over zo. Rampzalige terugkeer naar de Giro voor hen.
Wie gaan ze daar eigenlijk naar de Tour sturen?
Echt zonde toch weer, heeft toch ook vaak pechVan Eetvelt moet de Giro verlaten omwille van een breuk in zijn middelvinger. Hij valt toch wel vaak geblesseerd uit![]()
.Je kan het ook omdraaien, zijn het dan jongens van de eerste rij? Imo niet.Tuurlijk is dat jammer dat er niet meer toppers aan de start staan maar het slaat toch nergens op om die renners te bekijken als renners van de 2de rij.