Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met de versie van 80€ op PSN hebt ge toch ook al de ps4 en ps5 versie?Kga precies toch ook ni preorderen... Heel eventjes reviews afwachten, tenzij ge goedkoper kunt preorderen, zou evt. voor die versie van 100 eur gaan, termee kunde switchen tss ps4 en ps5, ma da wordt wel een duur affaire zo tegenwoordig als ge dual entitlement wilt hebben...
Dan hebt ge toch niet goed gekeken, bij de gameplay is het een paar keer langs gekomen.Ik heb precies alleen het circuit in Spa niet gezien. Zonde wel, want dat is voor mij toch echt altijd een topper.
Dan hebt ge toch niet goed gekeken, bij de gameplay is het een paar keer langs gekomen.

Voor uw niveau niet.Is dit wat instapvriendelijk voor een racegame leek?
Denk meer dan sommige andere race sims, om toch een deftig antwoord te gevenIs dit wat instapvriendelijk voor een racegame leek?

Ik vraag het nie aan u! Maar aan de kennersDenk meer dan sommige andere race sims, om toch een deftig antwoord te geven![]()

Ik ben ne kenner!! Gas geven en sturen! VROOOEEEEMIk vraag het nie aan u! Maar aan de kenners![]()
Dat is niet het probleem. Het probleem is: wat als je plots geen internet hebt (technisch probleem) of ze besluiten de servers offline te halen? Dan is je spel niet meer speelbaar...Zijn er nog mensen tegenwoordig die geen internet hebben?
Ik vraag het nie aan u! Maar aan de kenners![]()
Serverproblemen gebeuren vaker dan je denkt en op de meest ongelegen momenten.Zijn er nog mensen tegenwoordig die geen internet hebben?
Ik zie dit staan:Met de versie van 80€ op PSN hebt ge toch ook al de ps4 en ps5 versie?
Die van 70€ is wel alleen de ps4 versie.
Ik weet wel niet of ge met ps5 met een ps4 bakske kunt spelen dan
Zoiets passen ze dan wel aan eer het zover is. Is nog gebeurd bij online only games, dat ze dan die 'online only' weghalen zodat je toch nog kunt spelen.of ze besluiten de servers offline te halen? Dan is je spel niet meer speelbaar...