Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Kga weer de negatieven zijn maar goed haha

Ze mogen wel eens wat vernieuwen. Ziet er allemaal zo standaard uit.

Die graphics ook. Oké belichting prachtig. Maar die bomen :o precies erop geplakt.. Niets van beweging ook op achtergrond enz

Kga precies toch ook ni preorderen... Heel eventjes reviews afwachten, tenzij ge goedkoper kunt preorderen, zou evt. voor die versie van 100 eur gaan, termee kunde switchen tss ps4 en ps5, ma da wordt wel een duur affaire zo tegenwoordig als ge dual entitlement wilt hebben...

Kga precies toch ook ni preorderen... Heel eventjes reviews afwachten, tenzij ge goedkoper kunt preorderen, zou evt. voor die versie van 100 eur gaan, termee kunde switchen tss ps4 en ps5, ma da wordt wel een duur affaire zo tegenwoordig als ge dual entitlement wilt hebben...
Met de versie van 80€ op PSN hebt ge toch ook al de ps4 en ps5 versie?
Die van 70€ is wel alleen de ps4 versie.

Ik heb precies alleen het circuit in Spa niet gezien. Zonde wel, want dat is voor mij toch echt altijd een topper.

Dan hebt ge toch niet goed gekeken, bij de gameplay is het een paar keer langs gekomen.

Thank god. Ik was aan het kijken op het kaartje dat op een gegeven moment van Europa voorbij kwam en daar stond het circuit niet op.
Spel ziet er wel weer super goed uit, misschien mijn PS5 toch nog eens aanslingeren eens deze uit is.

Dat jullie daar over kunnen twijfelen gaat mijn petje toch te boven.
Betere (sim)racegame ga je komend jaar niet vinden op de PS5, pure art deze game van bloedmooie graphics tot details van de wagens & racegevoel.
Mss Assetto Corsa Competizione die wat in de buurt gaat komen.

Als er 1 maatstaf is van (sim)racegames is het voor mij toch GT
Kzou er niet van verschieten dat ik er terug minstens min. 300u insteek. 🙈

Zijn er nog mensen tegenwoordig die geen internet hebben?
Dat is niet het probleem. Het probleem is: wat als je plots geen internet hebt (technisch probleem) of ze besluiten de servers offline te halen? Dan is je spel niet meer speelbaar...

Ik vraag het nie aan u! Maar aan de kenners 😂

Het is redelijk instapvriendelijk, dus geen Assetto Corsa, rFactor 2 of iRacing ofzo, maat het is ook geen Forza, Need for Speed of Project Cars 3 natuurlijk.

Zijn er nog mensen tegenwoordig die geen internet hebben?
Serverproblemen gebeuren vaker dan je denkt en op de meest ongelegen momenten.

Ook altijd afhankelijk hoe streng het spel hierin is.
Krijg je x minuten of seconden uitstel als er een time out is om opnieuw verbinding te maken of is het een genadeloos systeem dat je spel blokkeert totdat er terug verbinding is?

Met de versie van 80€ op PSN hebt ge toch ook al de ps4 en ps5 versie?
Die van 70€ is wel alleen de ps4 versie.
Ik zie dit staan:

oX9H6nv.png

Ik weet wel niet of ge met ps5 met een ps4 bakske kunt spelen dan

Ik weet wel niet of ge met ps5 met een ps4 bakske kunt spelen dan

De PS5-versie is enkel speelbaar met PS5-controller. Als je de PS4-versie installeert op je PS5, kan je die versie uiteraard wel spelen met een PS4-controller, maar dan heb je alle verbeteringen niet van de PS5-versie.

of ze besluiten de servers offline te halen? Dan is je spel niet meer speelbaar...
Zoiets passen ze dan wel aan eer het zover is. Is nog gebeurd bij online only games, dat ze dan die 'online only' weghalen zodat je toch nog kunt spelen.

Maar ja, is inderdaad dikke kak. Als ge eens zonder internet ofzo zit...

Terug
Bovenaan