Als aanvulling op @Goldrusher een nederlandstalig artikel op Tweakers.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je PS2 vanonder het stof halenIk zou nog eens GT4 willen spelen om erin te komen. Wat zijn mijn opties als PS5 bezitter![]()

Aah, goed dat ik dat hier lees. Nu heb ik eindelijk eens uw cadeaubon kunnen gebruikenBol preorder gecancelt en preorder geplaatst op de Playstation store. De prijs scheelt hem maar 5€ op Bol en digitaal is wel handig als je geen disc nodig hebt.

Ik ben al 3 maand Forza Horizon 5 aan 't spelen en heb al een paar keer zitten denken dat het plezant zou geweest zijn moest gij het ook spelen. Ben volop Rivals aan 't spelen (ghosts van andere members proberen te verbeteren).Aah, goed dat ik dat hier lees. Nu heb ik eindelijk eens uw cadeaubon kunnen gebruiken
Ik kijk er naar uit om nog eens een racegame te spelen.
Nu begin ik me wel af te vragen of mijn cronusmax zou werken op ps5 zodat ik mijn DFGT weer kan boven halen. *edit: neen![]()
Denk dat mijn pc dat niet zo goed meer zou aankunnen jong.Ik ben al 3 maand Forza Horizon 5 aan 't spelen en heb al een paar keer zitten denken dat het plezant zou geweest zijn moest gij het ook spelen. Ben volop Rivals aan 't spelen (ghosts van andere members proberen te verbeteren).
Ook al is het weer een racegame, ik kijk er toch naar uit!
Ga GT7 ook zowiezo kopen, dan kunnen we nog keer topen vlammen. Is maar een paar eeuw geleden da we samen ps gespeeld hebbenAah, goed dat ik dat hier lees. Nu heb ik eindelijk eens uw cadeaubon kunnen gebruiken
Nu begin ik me wel af te vragen of mijn cronusmax zou werken op ps5 zodat ik mijn DFGT weer kan boven halen. *edit: neen![]()
.Aja was dat met die zelfgemaakte setup in het hout? Waar uw stuur en pedalen opstonden.Aah, goed dat ik dat hier lees. Nu heb ik eindelijk eens uw cadeaubon kunnen gebruiken

Wel wel wel, my fellow guardian! Ik zie u nooit meer online komen.Ga GT7 ook zowiezo kopen, dan kunnen we nog keer topen vlammen. Is maar een paar eeuw geleden da we samen ps gespeeld hebben.
Dat simpele tafeltje met die onderplaat voor de pedalen, ja.Aja was dat met die zelfgemaakte setup in het hout? Waar uw stuur en pedalen opstonden.
of zit ik mis![]()

Nochtans nog altijd nen fervente Destiny speler zeWel wel wel, my fellow guardian! Ik zie u nooit meer online komen.
Da´s goed, doen we.
. maar een GT kan ik nooit laten liggen.Amai, nog altijd. Dat is al een paar jaar geleden bij mijNochtans nog altijd nen fervente Destiny speler ze. maar een GT kan ik nooit laten liggen.

Ja, gij speelt al een paar jaar op Fallout 76Amai, nog altijd. Dat is al een paar jaar geleden bij mij![]()

Haha, dat heb ik idd heel fervent gespeeld maar dat is ondertussen ook al een jaar geleden.Ja, gij speelt al een paar jaar op Fallout 76![]()
En binnenkort een paar jaar op GT7!Haha, dat heb ik idd heel fervent gespeeld maar dat is ondertussen ook al een jaar geleden.
Enkel voor dit spel zou ik zelfs terug een PS4 willen (of toch ene die werktEnkel voor dit spel zou ik een PS5 willen![]()
).