Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Bol preorder gecancelt en preorder geplaatst op de Playstation store. De prijs scheelt hem maar 5€ op Bol en digitaal is wel handig als je geen disc nodig hebt.
Aah, goed dat ik dat hier lees. Nu heb ik eindelijk eens uw cadeaubon kunnen gebruiken :biglaugh:

Ik kijk er naar uit om nog eens een racegame te spelen.
Nu begin ik me wel af te vragen of mijn cronusmax zou werken op ps5 zodat ik mijn DFGT weer kan boven halen. *edit: neen :sop:

Aah, goed dat ik dat hier lees. Nu heb ik eindelijk eens uw cadeaubon kunnen gebruiken :biglaugh:

Nu begin ik me wel af te vragen of mijn cronusmax zou werken op ps5 zodat ik mijn DFGT weer kan boven halen. *edit: neen :sop:
Ik ben al 3 maand Forza Horizon 5 aan 't spelen en heb al een paar keer zitten denken dat het plezant zou geweest zijn moest gij het ook spelen. Ben volop Rivals aan 't spelen (ghosts van andere members proberen te verbeteren).

Ook al is het weer een racegame, ik kijk er toch naar uit!

Ik ben al 3 maand Forza Horizon 5 aan 't spelen en heb al een paar keer zitten denken dat het plezant zou geweest zijn moest gij het ook spelen. Ben volop Rivals aan 't spelen (ghosts van andere members proberen te verbeteren).

Ook al is het weer een racegame, ik kijk er toch naar uit!
Denk dat mijn pc dat niet zo goed meer zou aankunnen jong.

Ga GT7 ook zowiezo kopen, dan kunnen we nog keer topen vlammen. Is maar een paar eeuw geleden da we samen ps gespeeld hebben 😅.

Aja was dat met die zelfgemaakte setup in het hout? Waar uw stuur en pedalen opstonden.
of zit ik mis 🤔

Ga GT7 ook zowiezo kopen, dan kunnen we nog keer topen vlammen. Is maar een paar eeuw geleden da we samen ps gespeeld hebben 😅.
Wel wel wel, my fellow guardian! Ik zie u nooit meer online komen.
Da´s goed, doen we.
Aja was dat met die zelfgemaakte setup in het hout? Waar uw stuur en pedalen opstonden.
of zit ik mis 🤔
Dat simpele tafeltje met die onderplaat voor de pedalen, ja. 😅
Maar het zal dus zonder stuur worden, of ik moet eens ergens ne super goeie deal tegen komen voor een nieuw.

Ik heb altijd eens een "echtere" rig willen maken maar da´s er nooit meer van gekomen. Misschien als mijn man-attic klaar is en ik eens een stuurtje op de kop kan tikken

Hopelijk gaan we de tijden van members van elkaar kunnen vergelijken, k weet niey of dat in gt sport ook al het geval was. en volgende week komt grid legends ook die serie speel ik ook graag.
Mijn verstand zegt wachten met horizon en na een week liggen ze te rapen op 2dehands

Het begint toch te kriebelen om aan het racen te slaan ze. Vandaag toch eens rond gekeken achter een stuurtje. Mannekes wat een prijzen...

Tijden ga je zeker kunnen vergelijken volgens mij, de vorige games hadden dit toch al?

Terug
Bovenaan