Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Fuck zeg hoe moeilijk zijn die gouden medailles voor de super licence 🙈
Ik doe er minstens een half uur over per track, met uitzondering van Super Formula op Laguna Seca. Heb al schrik voor de laatste.

Edit: ok, Monza was ook ne gemakkelijke :p

Edit 2: nevermind, uiteindelijk vielen ze allemaal wel mee, maar for fuck's same, welke sadist heeft die laatste uitgevonden 😅 Spa op een natte baan... Eerste keer dat ik aan de finish geraakte zat ik 20 seconden off the pace. Nu nog anderhalve seconde, maar ik geraak gewoon niet meer aan de finish door zo te pushen. Als ik zonder brokken door eau rouge geraak, verknal ik het wel op blanchimont.

Laatst bewerkt:
Wie maakt de BG livery?

Zal eerstdaags eens de SVG (vector) uploaden van het logo

Ondertussen een hoop vriendschapsverzoeken uitgestuurd.
Voeg me gerust toe: Vlees85

Ik heb alvast een paar mensen toegevoegd op PSN. Wil wat meer competitie bij de licenses 😄
Mijn psn: dRbFmC

Paar uur gespeeld en ik ben toch wel tevreden. Perfect om af te wisselen met Elden Ring omdat dit een rustgevend spel is eigenlijk. Gewoon door de menu’s scrollen en auto’s bekijken is al tof. Ik ben een beginner in racespellen dus ik ben het nog volop aan’t leren, ga gaandeweg die trainingswieltjes beginnen afzetten. Vind het ook niet zo erg dat de races zelf voorlopig makkelijk zijn. En die rolling starts… tja, liever ook gewoon met grid maarja het is wat het is.

Iets dat de ervaring voor mij nog wel wat zou verbeteren, is als er wat meer gebruik gemaakt zou geweest zijn van de activiteitskaarten op PS5. Meteen in een race inladen bv, zoals in DIRT 5 wel het geval was, geloof ik. En meer opties om mensen in je vriendenlijst uit te dagen voor time trials ofzo bv. Misschien zit dat er in maar ben ik het nog niet tegen gekomen.

Ik heb toch al een paar mensen hier toegevoegd, ik zal wss niet meer eerste staan in de B1 (braking) challenge... :p

...Super Formula op Laguna Seca.

Spa op een natte baan...

Net die Super Formula vond ik rete moeilijk met controller op laguna seca. Ge mist gewoon precisie aan die snelheid en downforce :/

Die laatste op Spa is in mixed conditions. Ge moet gewoon op de droge lijn blijven (makkelijker gezegd dan gedaan) :p En idd Blanchimont is met "een ei in uw broek" nemen -.-

Net nu dit weekend mee ontstoken oog zitten :(, mensen mogen me nog toevoegen en BTW ik ben geen hollander( bij mij staat altijd de vlag van NL)

Goddamn die A9 license test. Door counter steering af te zetten lukte het wel een pak beter en uiteindelijk heb ik hem ook goud kunnen zetten. Ik geloof nooit dat ik die S license op alles goud krijg :D

Goddamn die A9 license test. Door counter steering af te zetten lukte het wel een pak beter en uiteindelijk heb ik hem ook goud kunnen zetten. Ik geloof nooit dat ik die S license op alles goud krijg :D
Alle rijhulpmiddelen gwn uitzetten. Elk elektronisch middel dat ook maar de wagen vertraagt gaat uit :p

Manueel shiften en TC op 1 als je met controller speelt, en normaal binnen het half uur elk event wel op goud.

Dat zijn mijn 2 cents ^^

Wie maakt de BG livery?

Zal eerstdaags eens de SVG (vector) uploaden van het logo
Heb nog geen geschikte auto gevonden/gewonnen/gekocht om eraan te beginnen maar wil wel een poging wagen als ik ene heb.

Algemeen comment:
ik ga tunes moeten vinden om te kunnen rijden,kan blijkbaar niet rijden zonder ergens tegen aan te botsen of te spinnen.

mag mij ook gerust toevoegen.
psn: RaidXT

zit nog redelijk vroeg in de game, aleen nog maar op de B licence alles gold gehaald tot nu toe

Terug
Bovenaan