Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Spa op een natte baan... Eerste keer dat ik aan de finish geraakte zat ik 20 seconden off the pace. Nu nog anderhalve seconde, maar ik geraak gewoon niet meer aan de finish door zo te pushen. Als ik zonder brokken door eau rouge geraak, verknal ik het wel op blanchimont.Kan je hier zelf logos opladen in de game dan ofzo?Wie maakt de BG livery?
Zal eerstdaags eens de SVG (vector) uploaden van het logo
KloptIk heb toch al een paar mensen hier toegevoegd, ik zal wss niet meer eerste staan in de B1 (braking) challenge...![]()

...Super Formula op Laguna Seca.
Spa op een natte baan...
En idd Blanchimont is met "een ei in uw broek" nemen -.-
, mensen mogen me nog toevoegen en BTW ik ben geen hollander( bij mij staat altijd de vlag van NL)
I likeAlle rijhulpmiddelen gwn uitzetten. Elk elektronisch middel dat ook maar de wagen vertraagt gaat uitGoddamn die A9 license test. Door counter steering af te zetten lukte het wel een pak beter en uiteindelijk heb ik hem ook goud kunnen zetten. Ik geloof nooit dat ik die S license op alles goud krijg![]()

Heb nog geen geschikte auto gevonden/gewonnen/gekocht om eraan te beginnen maar wil wel een poging wagen als ik ene heb.Wie maakt de BG livery?
Zal eerstdaags eens de SVG (vector) uploaden van het logo