Grand Theft Auto Definitive Edition

Grand Theft Auto: The Trilogy

Ik had deze grafische stijl niet verwacht maar het ziet er niet slecht uit. Als de prijs ooit zakt misschien eens aanschaffen. Langs de andere kant twijfel ik eigenlijk wel of ik die games nog eens opnieuw wil spelen.... Het kan nooit zo goed zijn als mijn nostalgische herinneringen laten uitschijnen denk ik :p

Niet dat ik sta te springen voor €60 te betalen, maar voor 3 games is dit nu toch ook niet veel...
Enige reden dat ik het veel vind is omdat ik maar 1 van de 3 zou willen spelen, maar dat ligt dan aan mezelf.

Maar op zich is €20 per game echt niet veel tenzij iedereen hier echt zo krap bij kas zit?

Ik heb de trilogie preordered, vroeger amper GTA 3 of Vice City gespeeld. SA natuurlijk kapot gespeeld. Ben erg benieuwd naar de moderne controls! Dus ga zeker €60 eruit halen, dagen spelplezier.

Niet dat ik sta te springen voor €60 te betalen, maar voor 3 games is dit nu toch ook niet veel...
Enige reden dat ik het veel vind is omdat ik maar 1 van de 3 zou willen spelen, maar dat ligt dan aan mezelf.

Maar op zich is €20 per game echt niet veel tenzij iedereen hier echt zo krap bij kas zit?
het draait er bij de meesten toch vooral om dat uw eigen argument correct is. je betaalt 60€. het is niet "20€ per game", want die optie is er niet.
veel mensen gaan het bij 1 van de 3 houden, als nostalgie-trip, maar je wordt verplicht ze alledrie te nemen.
en eerlijk: een nostalgie-trip duurt zelden 100 uur. Zo'n game waar je bij de originele release maanden mee zoet was, speel je nu misschien 10-20 uurtjes, en dan weer tijd voor een moderne AAA.

het draait er bij de meesten toch vooral om dat uw eigen argument correct is. je betaalt 60€. het is niet "20€ per game", want die optie is er niet.
veel mensen gaan het bij 1 van de 3 houden, als nostalgie-trip, maar je wordt verplicht ze alledrie te nemen.
en eerlijk: een nostalgie-trip duurt zelden 100 uur. Zo'n game waar je bij de originele release maanden mee zoet was, speel je nu misschien 10-20 uurtjes, en dan weer tijd voor een moderne AAA.
Dat kan best zijn, maar dan moet je het als klant gewoon niet kopen toch? Want wat jij nu zegt kan je over alles zeggen. Komt een doos koeken tegen in de winkel, verpakking van 20 stuks. "Ooh waaw dat at ik graag als kind, heb ik wel eens zin in, in zo 2-3 koeken." Oei, das wel duur die koeken, zeker omdat ik er maar 2-3 wil. Schandalig die prijs!!! Alle sorry dak het zeg, ma waar verwacht ge dat ze 3 games remasteren en maar geld vragen voor 1? Omdat de mensen het maar even gaan spelen. Dan moeten die mensen zich maar bedenken dat het niet iets is dat ze echt willen.. en dan kan ge gewoon wachten tot het in afslag is later. Los hiervan, zou een aparte verkoop van de games voor €20/stuk zeker handing geweest zijn. Maar dat veranderd niks aan de " €60 is te vele voor de collectie!!! "

Daarom ben ik wel blij dat SA naar gamepass komt. Zal het zeker uitproberen, maar ik zal er lang niet de uren in steken van het origineel

Ik vraag me af of alle muziek die ik op de disc versies heb erin gaat zitten want ik dacht dat in SA een aantal tracks verwijderd waren (bij de digitale re-releases)

Ik zal met plezier VC & SA nog eens uitspelen. Heb het over al die jaar al een paar keer gedaan, dus ik kijk zeker uit naar een verbeterde versie.

Ik vraag me af of alle muziek die ik op de disc versies heb erin gaat zitten want ik dacht dat in SA een aantal tracks verwijderd waren (bij de digitale re-releases)
kans zal klein zijn he. die muziek is 20 jaar geleden gelicenseerd, dus dat moet allemaal vernieuwd worden. en dan zijn er labels die dat niet meer zien zitten, of ineens veel meer geld vragen.
ik verwacht voor GTA3 trouwens eigenlijk compleet nieuwe radiostations, want toen kregen ze nauwelijks deals rond, en alles is speciaal voor de game geschreven.

T kriebelt hier toch een beetje, maar ga afwachten tot ik ongeveer duidelijk kan zien hoe het er grafisch uit ziet en de controls. En mijn voorkeur gaat ook uit naar Vice city terug te spelen.

Ik koop hem enkel als hij goede reviews krijgt op de Switch. Ik ga dat volgens mij echt niet meer op het grote scherm spelen.

kans zal klein zijn he. die muziek is 20 jaar geleden gelicenseerd, dus dat moet allemaal vernieuwd worden. en dan zijn er labels die dat niet meer zien zitten, of ineens veel meer geld vragen.
ik verwacht voor GTA3 trouwens eigenlijk compleet nieuwe radiostations, want toen kregen ze nauwelijks deals rond, en alles is speciaal voor de game geschreven.

Awel ja, daar vrees ik dus voor. bv. "Express Yourself" zat al niet meer in de PS4 digital re-release. En MJ zijn tracks uit Vice City waren ook al verwijderd evenals een Lionel Richie nummer. Dus als ze die niet vervangen door andere songs om te compenseren is dit geen definitive edition label waard. Muziekstations in het spel zijn een groot deel van de charme ervan.

Ze hebben het in ieder geval nog over "unforgettable music" dus hopelijk is er niet teveel gesnoeid.

Experience the games that started it all — introducing unprecedented freedom and immersion through three living, breathing worlds filled with hilarious action, rich, cinematic storytelling, classic characters, and unforgettable music.

Bij SA had ik altijd een 'gebied' die ik niet kon veroveren. Was precies te klein om een war te starten. Hatelijk was dat.

Vice city 100% uitgespeeld zonder cheats en je kreeg toen een ingame t-shirt en bodyguards .

Was er in het begin niet zo enthousiast over, maar moet toegeven dat ik er nu meer en meer naar zit uit te kijken om ze (vooral Vice City dan) nog eens te spelen.

Terug
Bovenaan