Ook pc hier. Via launcher lukt het ook niet. Nuja ging toch zoeken voor een key bij andere siteVoor pc heb ik pre-order gedaan via de launcher, geen idee hoe dit werkt voor consoles.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook pc hier. Via launcher lukt het ook niet. Nuja ging toch zoeken voor een key bij andere siteVoor pc heb ik pre-order gedaan via de launcher, geen idee hoe dit werkt voor consoles.
Ik heb precies al spijt dat ik er €60 aan gegeven heb...Alle nevenpersonages trekken op niks, vooral in SA. Candy Suxx, CJ's vriendinnen, Old Reese, Ballas/Vagos... What the fuck zelfs. Heeft Rockstar hier dan niets goed te keuren en hun handen er volledig vanaf gehouden?

Er zit precies ook een balon in haar.. Euh.. slip ?
Je posts zijn mijn glimlach (eerder bulderlach) van vandaag.
ik vind enkel de framerate alles behalve stabiel, reageren bepaalde handelingen niet snel genoeg (bv uitstappen uit een brandende auto) en had ik na 30min spelen al een crash 
Om even op mijn eigen opmerking terug te komen van de framerate, de performance optie staat dus niet automatisch aan in het menu, speelt wel vlotjes nuNet begonnen aan gta3 op de ps5, heerlijk nostalgischik vind enkel de framerate alles behalve stabiel, reageren bepaalde handelingen niet snel genoeg (bv uitstappen uit een brandende auto) en had ik na 30min spelen al een crash
![]()
Op disc zelf niet voor PS5 (maar waarschijnlijk met gratis upgrade)Waarom zie ik hem trouwens niet staan op de ps4 in playstation store?
Heb hem gisteren al gedownloadHeeft iemand een idee om hoe laat game pass games normaal worden toegevoegd? Ik zit op smallband en zou San Andreas nog willen downloaden voor 17u![]()
Zou verwijderd zijn uit de store omdat sommigen ‘m al vroeger konden spelenWaarom zie ik hem trouwens niet staan op de ps4 in playstation store?
Please, please laat 'Broken Wings' van Mr. Mister er nog in zitten.

Was te verwachten, spijtig genoeg, geen enkele launch van een R* game is ooit zonder problemen verlopen.![]()
GTA Trilogy's PS5 Framerate Analysed, And It Ain't Pretty
See you 'round, like a quarter poundwww.pushsquare.com
oei![]()