Dat is werkelijk hilarisch.Laatste afzegging: Tom Morello, een RATM coverband vervangt
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is werkelijk hilarisch.Laatste afzegging: Tom Morello, een RATM coverband vervangt
Geen idee, snap ook niet waarom ze dit doen. Uiteindelijk is het wel nog gelukt om te koop te zetten via ticketmaster, dus als iemand interesse heeft: je krijgt een officiële link van ticketmaster en zo kan je direct betalen.Is dat altijd zo dat ze het stopzetten? Ik wou nog een ticket blauwe parking voor zaterdag maar is al vol (is rode parking ook ok vanuit Leuven?). Ik zocht ook nog een zaterdag ticket voor iemand die nog mee wil.
Laatste afzegging: Tom Morello, een RATM coverband vervangt
tbf, ik kan me wel voorstellen dat het moeilijk is om nog aan een fantsoenlijke vervanger te geraken een dag op voorhandIk heb Bulls On Parade wel al een paar keer gezien, niet slecht voor op je lokaal festival van €15 en pintjes aan €2.
Affiche staat er nu ook vol mee; Deaftones, Korn Again, NIN UK, Pablo Honey, Ultimate Ozzy ... Wie gaat daar naar kijken vraag ik me af?

En mij altijd zeer goed mee geamuseerd! Bon jovi coverband enkele jaren geleden was toptbf, ik kan me wel voorstellen dat het moeilijk is om nog aan een fantsoenlijke vervanger te geraken een dag op voorhand
Die andere coverbands lijken ook allemaal geprogrammeerd te zijn als afterparty-bands in de metaldome. Dus het is niet dat ze een prominente plaats op de affiche hebben ofzo![]()

Gesproken als een echte dad!Veel plezier op graspop aan allen die gaan.
Niet vergeten je goed in te smeren en goed hydrateren jongens (en meisjes)!

Dat zijn groepen die spelen rond 3-4u 's nachts zeker?Ik heb Bulls On Parade wel al een paar keer gezien, niet slecht voor op je lokaal festival van €15 en pintjes aan €2.
Affiche staat er nu ook vol mee; Deaftones, Korn Again, NIN UK, Pablo Honey, Ultimate Ozzy ... Wie gaat daar naar kijken vraag ik me af?
Zalig, goed om weten!streaming kan dit jaar via vrt max ipv die crappy proximus website van de voorbije jaren: https://www.vrt.be/vrtmax/themas/fe...&utm_source=graspop-be&utm_campaign=festivals
Dat zijn groepen die spelen rond 3-4u 's nachts zeker?

En als je nog energie over hebt zijn zo'n coverbands meestal wel heel plezante feestjes, ook op Graspop.Ik moet bekennen dat ik het niet zo ver nagekeken heb maar het zou me inderdaad verbazen mochten zo'n bands top plekjes op de affiche hebben![]()
Ah, ik dacht dat dit gewoon de ouderdom was en minder sterke stem van hem?Heel plezant de stream op VRT MAX waarbij je o.a. een podium kan kiezen. Echter laat het geluid wel te wensen over, al begrijp ik uiteraard om een live optreden over te brengen naar TV niet simpel moet zijn wat het geluid betreft. Gisteren hoorde je de zanger van Megadeth met momenten gewoon niet.

Kan ook. Maar een optreden ervoor was de klank ook niet zo denderend. Het geluid kwam achter ook.Ah, ik dacht dat dit gewoon de ouderdom was en minder sterke stem van hem?![]()

Lap, ik pak m'n vrouw mee morgen, sunglasses it is!enige voordeel van die temperaturen is dat bepaalde dames wel héél schaarsgekleed de wei betreden)