Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fijn, alleen mag je nu toch even een quote opduiken van iemand die hier beweerd heeft dat Gervais geen moppen maakt over mensen hun uiterlijk.Voor hen die zeggen "de ricky lacht nooit met een uiterlijk"
Ge bedoelt hoe men ricky gervais erbij haalde om te zeggen dat ie geen mop zou maken over haar, haar? Oei, was dat niet de bedoeling dan van dat erbij te halen ?Fijn, alleen mag je nu toch even een quote opduiken van iemand die hier beweerd heeft dat Gervais geen moppen maakt over mensen hun uiterlijk.

Dan heb je net mooi aangetoond geen snars van de discussie gevolgd of begrepen te hebben.Ge bedoelt hoe men ricky gervais erbij haalde om te zeggen dat ie geen mop zou maken over haar, haar? Oei, was dat niet de bedoeling dan van dat erbij te halen ?![]()
Wel ja, hij werd er dus terug bijgehaald op pagina 24 door anders. Daar heb ik het toch over.Dan heb je net mooi aangetoond geen snars van de discussie gevolgd of begrepen te hebben.
Gervais is in de discussie gesleurd als voorbeeld van "je mag met alles lachen". Daarna is er gediscussieerd over het feit dat hij enerzijds in een tweet bevestigde dat je met alles mag lachen (én dat je niet moet komen wenen als mensen niet met je mop kunnen lachen), en anderzijds dat hij vertelde dat hij die specifieke mop over haar haar niet zou gemaakt hebben. Een aantal posters trekken o.a. op basis daarvan in twijfel dat Gervais zou lachen met iemands ziekte, zeker wanneer hij op voorhand wist dat die ziekte zeer gevoelig ligt. Dat is de chronologie.
Tl;dr: Gervais is er bijgesleurd door posters die hem wouden gebruiken als "zie je wel, je mag met alles lachen". Geen enkele poster heeft hier beweerd dat Gervais niet zou lachen met iemands uiterlijk. Wel dat hij in een gelijkaardige context en setting niet zou lachen met iemands ziekte wanneer hij op voorhand weet dat die persoon er niet zou mee kunnen lachen.
En for the record: mij zal het worst wezen waarmee Gervais al dan niet zou lachen. Maar dit soort cheap shots waarmee je een discussie probeert te "winnen" door woorden in de mond te leggen van anderen, daar kan ik niet tegen.
Als een ziekte eigenlijk enkel uw uiterlijk aantast, wat is dan het verschil? Ze heeft gewoon last van dunner haar hé.Het enige dat je aantoont is dat jij niet in staat bent om een onderscheid te maken tussen uiterlijk en ziekte. Laatste dat ik er over zeg, want het is een beetje onnozel aan het worden.
Je loopt cirkeltjes. Dit is fout, ze heeft niet gewoon last van dunner haar.Als een ziekte eigenlijk enkel uw uiterlijk aantast, wat is dan het verschil? Ze heeft gewoon last van dunner haar hé.
Allee, loser komt weer naast de vraag antwoorden. Wat is het verschil ?Je loopt cirkeltjes. Dit is fout, ze heeft niet gewoon last van dunner haar.
Wie ben jij om te bepalen dat dunner haar geen mentale problemen kan opbrengen bij personen?Allee, loser komt weer naast de vraag antwoorden. Wat is het verschil ?
Dat zeg ik niet. Hoe kan jij dat zelfs afleiden daar uit? Het gaat erom dat Ricky Gervais werd aangehaald op pagina 24 als zijnde een persoon die niet met het kapsel zou lachen, als zijnde om aan te tonen dat de grap er toch wel over is.Wie ben jij om te bepalen dat dunner haar geen mentale problemen kan opbrengen bij personen?
Hier zeg je het terug. Again het is niet aan u te bepalen dat een ziekte alleen invloed heeft op uw uiterlijk.Ik toon een voorbeeld waarbij em lacht met Scorcese's uiterlijk. Dus wat is het verschil tussen lachen met iemand's uiterlijk en met een ziekte dat enkel invloed heeft op uw uiterlijk.
Ah ok. Maar nu snap ik uw punt. Wij zijn over iets totaal anders bezig hé. Ik zeg niet dat dat geen invloed kan hebben op uw psyche hé. Ik bedoelde maar dat je daar an sich geen ernstige bijwerkingen van hebt (mortaliteit, constante pijn of invloed op uw mobiliteit enzo ....).Hier zeg je het terug. Again het is niet aan u te bepalen dat een ziekte alleen invloed heeft op uw uiterlijk.
"Amy Schumer mocht tijdens de Oscars geen grap maken over Alec Baldwin: “Maar iemand een mep verkopen kon wel” | Will Smith incident Oscars 2022 | hln.be" https://www.hln.be/celebrities/amy-...aar-iemand-een-mep-verkopen-kon-wel~af2ccc05/
Ok offtopic wel, maar ik vond die ook een lange tijd niet grappig. Tot ik dan eens haar early days ben gaan bekijken. Geen idee wat daar gebeurd is, maar ik vond die eigenlijk wel goed.Ik heb Schumer nog nooit een grap weten vertellen snap niet waarom ze dat nu wel zou doen.
Zijn kinders zouden godverdomme moeten verbannen worden voor hun films. Ik pak toch liever dagelijks een bitchslap van Will dan dat ik Jaden nog is moet zien spelenWill Smith ondertussen 10 jaar verbannen op de Oscars. Goed teken. Een boete van €100.000 zal hem bv toch niet raken, maar dit misschien wel. Ook een goed voorbeeld voor zijn kinderen, dat zulk geweld niet wordt aanvaard.