Groep A (Duitsland, Schotland, Hongarije, Zwitserland)

Amai, onwaarschijnlijk dat die goal niet is afgekeurd. Ik ben de eerste om te zeggen dat men 'aanvallende fouten' op verdedigers minder snel moet fluiten, maar dit hier is gewoon een duidelijke fout.

Hongarije is wel aan het bewijzen dat je na een slechte match veel beter voor de dag kunt komen in de 2e

Verdienen gelijk te staan imo

Stel je voor dat een Hongaar op zijn gundogans een Duitse verdediger omduwt en dan scoren ze daaruit.

Het kot zou te klein zijn en den arbiter had al lang gefloten voordat de bal over de lijn ging!

Maar ja, t is entertainment business, geen sport.

Stel je voor dat een Hongaar op zijn gundogans een Duitse verdediger omduwt en dan scoren ze daaruit.

Het kot zou te klein zijn en den arbiter had al lang gefloten voordat de bal over de lijn ging!

Maar ja, t is entertainment business, geen sport.

Stel u voor dat we enkel bestaande fases analyseren en geen fantasietjes in het leven roepen om mensen op af te kraken.

Die Musiala is een probleem voor mij: ik vind dat een uitstekende speler die mij op geen enkel vlak irriteert buiten zijn lobbesachtige mimiek, tot ik die zie lopen en dribbelen. Hij is zo lelijk om te bekijken, da's godgeklaagd! Zoveel talent en zo'n onooglijke stijl, dat past niet samen. En dan bedoel ik dat niet op de manier van stijl hebben betreffende persoonlijke keuzes zoals Toni Kroos met zijn braaf voorkomen en armen vol tattoos, precies een achtjarige met chocoladesigaretten in zijn mond. Neen, al die fysieke begaafdheid zonder de estethiek ervoor is simpelweg zonde, een speleronterende antithese waar niet van te genieten valt. Wirtz kan er ook niet aan doen dat die er gelaatsgewijs permanent ondervoed uitziet, maar dat merk ik niet als er niet ingezoomd wordt dus loop maar, jongen. Maar geef Musiala de bal niet of ik voel me opnieuw ongemakkelijk.

Die Turkse ref van in onze match had daar penalty gegeven voor Hongarije (hands van Emre Can denk ik).

Hoe zit dat eigenlijk met die hands regels op dit toernooi? Snapt iemand dat? Of is dat gewoon willekeur van de VAR?

Waarom wordt dit gegeven als owngoal?

Normaal gezien worden ballen die tussen het kader gaan toch altijd gegeven aan degene die trapte? In dit geval McTominay dus.

Ahh en nog eens een magistrale own goal

Tegen een verbeten Schotland kan dat nog moeilijk worden voor de Zwitsers.

Als die Schotten winnen drinken die heel Duitslands bier op 🤣

Waarom wordt dit gegeven als owngoal?

Normaal gezien worden ballen die tussen het kader gaan toch altijd gegeven aan degene die trapte? In dit geval McTominay dus.
Vroeg ik mij ook meteen af, en Wijnants zei er ook iets over. Zal wel naar McTominay gaan normaal.

Terug
Bovenaan