[Groep D] Verenigde Staten, Paraguay, Australië, Turkije

Omdat als je op MW afgaat, Turkije meer waard is dan bv Marokko, Zwitserland, Colombie of Kroatie. Allemaal ploegen waarvan gedacht dat ze wel iets kunne betekenen.
Omdat als je afgaat op hun basis, ze gewoon een heel solide basis hebben. 2/3e van hun spelers komen uit voor Galatasaray en/of Fenerbahce, die dit jaar toch sterker dan vroeger voor de dag kwamen, vooral Galatasaray. Dat aangevuld met spelers van Real, Juventus, Dortmund, AS Roma.
Omdat Turkije, net zoals een Marokko bv, zichzelf kan overstijgen op een toernooi vanwege hun passie, inzet, en grinta.

Je kan nu toch echt niet ontkennen dat een Turkije in vorm hier eigenlijk altijd gewoon los die groep had moeten winnen zeker.
 
Omdat als je op MW afgaat, Turkije meer waard is dan bv Marokko, Zwitserland, Colombie of Kroatie. Allemaal ploegen waarvan gedacht dat ze wel iets kunne betekenen.
Omdat als je afgaat op hun basis, ze gewoon een heel solide basis hebben. 2/3e van hun spelers komen uit voor Galatasaray en/of Fenerbahce, die dit jaar toch sterker dan vroeger voor de dag kwamen, vooral Galatasaray. Dat aangevuld met spelers van Real, Juventus, Dortmund, AS Roma.
Omdat Turkije, net zoals een Marokko bv, zichzelf kan overstijgen op een toernooi vanwege hun passie, inzet, en grinta.

Je kan nu toch echt niet ontkennen dat een Turkije in vorm hier eigenlijk altijd gewoon los die groep had moeten winnen zeker.
Dat ... zeg ik toch? :unsure:

Maar (makkelijk) een groep moeten winnen dit WK maakt je nog geen dark horse.
 
Terug
Bovenaan