Precies verrekinkje bijReactie net gezien van Lukaku op save van courtois, zalig
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Precies verrekinkje bijReactie net gezien van Lukaku op save van courtois, zalig
Ik zou toch eens opnieuw kijken. Tielemans probeerde zich tenminste nog vrij te lopen in balbezit, probeerde nog ietwat druk te zetten. Witsel daarentegen deed gewoon letterlijk niets dan rondsloffen of balletje terug naar achter te spelen. Was echt hallucinant wat die gisteren allemaal deed.Toch ene die het ziet.
Ik lees hier vooral gebash op Witsel, maar het is Tielemans die alles deed verzuipen op het middenveld door zelf NIKS te doen. En dan stellen hier mensen voor om Onana - Tielemans te spelenDat gaat onze verdediging plezant vinden!
Ik vond het evenwicht met Witsel - Onana een PAK beter. Hou dat maar voor volgende match.
Tactisch overklast door fucking Canada, merci Bobby! Die 343 is zo'n slechte opstelling, en Martinez is gewoon te koppig om te veranderen.
Op IG van eleven en Nieuwsblad
www.instagram.com
Roberto > BobbyVanwaar komt de naam Bobby?
Afkorting voor Roberto? Een beetje zoals ze soms Cois zeggen tegen Francois... oid.Vanwaar komt de naam Bobby?
Tielemans is een van de weinigen die de laatste maanden op hoog niveau speelt in een topcompetitie dus hij kan het wel, probleem met hem is dat er een type Ndidi/Soumare naast moet staan om zijn gebrek aan snelheid en duelkracht te compenseren. Witsel is dit niet, maar vrees Onana ook niet echt. Moet toegeven dat ik er nog maar een paar matchen van heb gezien bij Everton, maar lijkt me meer een type die ook graag infiltreert en niet per se de extra buffer is voor de verdediging.
Voor mij mag het zoiets zijn:
Lukaku (Bats) - Trossard
Carrasco Onana KDB Meunier
Dendoncker
Theate (Jan) Toby Faes
Eventueel KDB ipv Trossard en Tielemans bij op het middenveld maar dan missen we wat van KDB zijn kwaliteit omdat hij te hoog staat.
In die 2de helft heb ik Witsel alleen maar zien rondwandelen en overal te laat komen idd. Redelijk onbegrijpelijk dat mensen hier nog Witsel op de een of andere manier gaan verdedigen.Ik zou toch eens opnieuw kijken. Tielemans probeerde zich tenminste nog vrij te lopen in balbezit, probeerde nog ietwat druk te zetten. Witsel daarentegen deed gewoon letterlijk niets dan rondsloffen of balletje terug naar achter te spelen. Was echt hallucinant wat die gisteren allemaal deed.
Het evenwicht in de 2de helft kwam door 2 zaken en geen van beiden had te maken met Witsel. 1 was Onana die gewoon altijd moet spelen met en 2 Canada die niet meer hetzelfde kon brengen als in de 1ste helft omdat ze al veel te veel gegeven hadden. Witsel daarentegen kon nog een match of 4 spelen aan hetzelfde slakkentempo
Tielemans heeft 2 mannetjes nodig. Eentje die verdedigt, en eentje die gaten toeloopt en de ruimte opzoekt. Bij België zou dat Lavia en Onana moeten zijn. En die 3 krijg je niet ingepast in een 343.
Omschakelen naar 433 (451) en dat zou misschien kunnen werken.
Tielemans Lavia Onana
KDB Lukaku Trossard
Maar dan ben je uw ploeg rond Tielemans aan het bouwen, en dat verdient hij niet. Bij Leicester is dat misschien de beste man, maar bij de Duivels allesbehalve.
Lavia Onana
De Bruyne
Carrasco Lukaku Trossard
Zou mijn voorkeur zijn. Perhaps, volgend EK...
Die dus, heeft zichzelf net geen extra blessure bezorgd

Bobby Charlton noemde ook niet echt Bobby natuurlijk. En Richard korten ze af als Dick. Dusja.Afkorting voor Roberto? Een beetje zoals ze soms Cois zeggen tegen Francois... oid.