Général Zantas
Well-known member
Heel flauw dat men afkomt dat hij "ziekjes" was en wegens luchtwegeninfectie aan de kant stond, als hij ondertussen op't vliegtuig naar London zat.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was ik nu ook wel aan het denken, dat was dus gewoon een excuus om te kunnen vertrekken?Heel flauw dat men afkomt dat hij "ziekjes" was en wegens luchtwegeninfectie aan de kant stond, als hij ondertussen op't vliegtuig naar London zat.

Heel flauw dat men afkomt dat hij "ziekjes" was en wegens luchtwegeninfectie aan de kant stond, als hij ondertussen op't vliegtuig naar London zat.
even heen en weer naar London.
Zo bevorderlijk kan dat toch niet zijn,
En dan nog verkouden erbovenop.
@Général Zantas idd wat een klucht.
En waarom.
Veel aannames precies, volgens de bondsdokter is hij wel gewoon ziek hoor.Dat was ik nu ook wel aan het denken, dat was dus gewoon een excuus om te kunnen vertrekken?![]()
Brahim Hacene, bondsdokter van de Rode Duivels, geeft uitleg. "Jeremy kreeg gisteren voor de wedstrijd het bericht dat de geboorte nakend was. Aangezien hij de aangepaste medicatie reeds enkele dagen toegediend kreeg, kon hij vliegen zonder medisch risico om op deze manier bij zijn familie te zijn tijdens dit bijzondere moment. Hij werd daarbij vergezeld door collega dokter Brecht De Coninck."
"Alles is zeer goed verlopen en moeder, vader en zoon stellen het uitstekend. Jérémy zal morgenavond opnieuw aansluiten bij de groep in Seattle", geeft Hacene mee.
Het kwam wel goed uit natuurlijk. Ik zou het ook gedaan hebben.Veel aannames precies, volgens de bondsdokter is hij wel gewoon ziek hoor.
Heel flauw dat men afkomt dat hij "ziekjes" was en wegens luchtwegeninfectie aan de kant stond, als hij ondertussen op't vliegtuig naar London zat.
Als we niet doorgaan naar de volgende ronde is de discussie er terug hoor. Niet te snel hopenAllè, kan die discussie ook weer afgerond worden. Nu kan ons WK echt beginnen!!
![]()
want waarom zou de baby geen recht hebben op de gehele eerste week met haar vader?Doku zou beter thuis blijven.
Ik stel in de eerste instantie gewoon een vraag hè, want dit is toch wel heel toevallig.Veel aannames precies, volgens de bondsdokter is hij wel gewoon ziek hoor.
Alsook wordt er gecommuniceerd dat hij niet zal meedoen tegen Iran, maar wel tegen NZ. Een dag later is hij papa geworden... Nogmaals da's toch wel erg toevallig.Dat verhaal was toch al weken in de maak? Ik heb nog artikels zien passeren waarin hij zogezegd ademhalingsproblemen had, of dat iemand hem op training had horen hoestenHeel flauw dat men afkomt dat hij "ziekjes" was en wegens luchtwegeninfectie aan de kant stond, als hij ondertussen op't vliegtuig naar London zat.

Veel aannames precies, volgens de bondsdokter is hij wel gewoon ziek hoor.
