[Groep G] België, Egypte, Iran, Nieuw-Zeeland

Heel flauw dat men afkomt dat hij "ziekjes" was en wegens luchtwegeninfectie aan de kant stond, als hij ondertussen op't vliegtuig naar London zat.
even heen en weer naar London.
Zo bevorderlijk kan dat toch niet zijn,
En dan nog verkouden erbovenop.

@Général Zantas idd wat een klucht.
En waarom.
Dat was ik nu ook wel aan het denken, dat was dus gewoon een excuus om te kunnen vertrekken? :unsure:
Veel aannames precies, volgens de bondsdokter is hij wel gewoon ziek hoor.
Brahim Hacene, bondsdokter van de Rode Duivels, geeft uitleg. "Jeremy kreeg gisteren voor de wedstrijd het bericht dat de geboorte nakend was. Aangezien hij de aangepaste medicatie reeds enkele dagen toegediend kreeg, kon hij vliegen zonder medisch risico om op deze manier bij zijn familie te zijn tijdens dit bijzondere moment. Hij werd daarbij vergezeld door collega dokter Brecht De Coninck."
"Alles is zeer goed verlopen en moeder, vader en zoon stellen het uitstekend. Jérémy zal morgenavond opnieuw aansluiten bij de groep in Seattle", geeft Hacene mee.
 
Heel flauw dat men afkomt dat hij "ziekjes" was en wegens luchtwegeninfectie aan de kant stond, als hij ondertussen op't vliegtuig naar London zat.

Idd, dacht ik ook net. Luchtwegeninfectie, tarara. Gewoon een makkelijk smoesje. De man wou gewoon aanwezig zijn toen de kleine eruit kwam en zette het voetbal op nummer 2.
 
Ik vind het eigenlijk niet meer dan normaal dat er een smoesje gebruikt zou worden hier.

Ik zou het ook niet aangenaam vinden als heel mijn kennissenkring zou weten dat er in arbeid gegaan wordt. Zou veel extra druk geven, zeker als er complicaties zouden ontstaan.

En bij Doku spreken we over half Europa, en iedereen wist dat de bevalling voor zeer binnenkort was.
 
Tja, als officiële communicatie vanuit de bondsdokters al niet meer geloofd wordt, dan stopt het natuurlijk.

Ik heb de indruk dat ofwel de hitte, ofwel de Duivelse malaise (of een combinatie van die twee) velen naar het hoofd gestegen is.
 
Veel aannames precies, volgens de bondsdokter is hij wel gewoon ziek hoor.
Ik stel in de eerste instantie gewoon een vraag hè, want dit is toch wel heel toevallig.

Doku had toch een luchtwegeninfectie? Daarmee mag je omwille van medische redenen niet vliegen afaik, dus lijkt me toch heel sterk dat dan een dokter gaat zeggen: "Ja, Jeremy, vlieg maar hoor" :unsure: Alsook wordt er gecommuniceerd dat hij niet zal meedoen tegen Iran, maar wel tegen NZ. Een dag later is hij papa geworden... Nogmaals da's toch wel erg toevallig.

Het zal mij verder een worst wezen hoor, want ik vind het niet meer dan logisch dat hij even op en af reist om de geboorte van zijne kleine mee te maken.
 
Heel flauw dat men afkomt dat hij "ziekjes" was en wegens luchtwegeninfectie aan de kant stond, als hij ondertussen op't vliegtuig naar London zat.
Dat verhaal was toch al weken in de maak? Ik heb nog artikels zien passeren waarin hij zogezegd ademhalingsproblemen had, of dat iemand hem op training had horen hoesten :sarcastic:
 
Veel aannames precies, volgens de bondsdokter is hij wel gewoon ziek hoor.

Kom, zeg gewoon dattie naar huis is voor de bevalling zodat er van deze zever geen sprake is.

En voor wat het waard is, ik vind het overigens helemaal normaal dat hij daarvoor naar huis gaat. Toen mijn dochtertje geboren werd (keizersnede) kreeg ik haar ook als eerste in de armen en kregen wij zo'n speciale kamer waar ik haar op mijn ontbloot bovenlichaam mocht (moest) houden, wat voor mij een heel speciaal moment was.
 
Kan toch perfect én ziek zijn, en naar België gevlogen zijn?

Alleeja, het 1 sluit het ander niet uit.

Maar jan met de pet zal het van in zijnen fauteuil wel beter weten he. :)
 
Smoesje is niet meer dan normaal. Anders zouden die van DPG op hetzemfde vliegtuig zitten, naar hetzelfde ziekenhuis, om een liveblog te kunnen voeden.
 
Terug
Bovenaan