B {BK}Black Devil Well-known member Gisteren om 22:46 #1.581 Als ze niet kunnen winnen van NZL verdienen ze het ook gewoon om naar huis te gaan.
Nrt Well-known member 8 minuten geleden #1.582 Godmiljaar, ik heb amper gedronken, maar ik ben stikkapot. Maar goed, zo de match op cafe volgen.