De Bruyne en Lukaku waren echt slecht de eerste helft, de Bruyne kwam er in de 2de helft wel wat door vond ik.
Ngoy was tot aan zijn fout mss de beste duivel op het veld..
Vanaken valt in en er zat direct wat meer shwung in, maar dan direct die rode kaart.. Daar kan hij niet veel aan doen natuurlijk.
De Cuyper speelt echt een dramatische wedstrijd, verdedigend heel zwak en een paar kansen de nek omgewrongen. Veel zwakker dan Meunier deze wedstrijd..
Trossard speelde eigenlijk best goed. Tielemans vrij onzichtbaar zoals vorige keer.
Dienen xG kan goed zijn dat die van ons hoger is maar de kwaliteit van hun kansen was hoger..
Hij had De Bruyne er direct moeten afpakken ipv Pardo en Lukebakio op rechts gehouden hebben ipv die een kwartier in de spits te laten sukkelen.
Lukaku laten invallen tegen een vermoeide verdediging heeft ook 100 keer meer impact dan hem laten starten op dit moment..