Ah ja, ik dacht dat je het in eerste instantie al had over de match van Argentinië
Ik had het gisteren ook al gezegd dat dat belachelijk weinig was. 3/4 minuten reclamebreak, fout op Trossard die al gemakkelijk 2 minuten was, dan nog alle wissels, tsja dat hadden er echt gemakkelijk 8/9 moeten zijn hoor.
En de wissels mogen idd maar 10 sec duren
@BleKKie,
maar dat is van het moment dat het bordje omhoog gaat tot de speler over de zijlijn loopt. Je bent nog altijd gemakkelijk een halve minuut kwijt tussen de twee fluitsignalen van de scheidsrechter zelf.