[Groep G] België, Egypte, Iran, Nieuw-Zeeland

Lijkt me onmogelijk dat die topfit zou kunnen starten, zou hem op de bank zetten en laten invallen in de 2e helft, samen met Lukaku
 
Verdorie he. Ik sta heel de week met de vroege van 05h tot 13h30, dus ik zou perfect die wedstrijd kunnen volgen. Maar neen, 't is verdorie juist op ne zaterdagmorgen. En moest ik die dag gewoon thuis zijn, geen enkel probleem. Maar we gaan om 05h30 met de auto op lang weekend naar Gdansk. 6 uur rijden :angry:

En die match in uitgesteld relais, ca va nog, maar die 30 pagina's aan comments hier achteraf moeten doorlezen :angry::angry:
 
Verdorie he. Ik sta heel de week met de vroege van 05h tot 13h30, dus ik zou perfect die wedstrijd kunnen volgen. Maar neen, 't is verdorie juist op ne zaterdagmorgen. En moest ik die dag gewoon thuis zijn, geen enkel probleem. Maar we gaan om 05h30 met de auto op lang weekend naar Gdansk. 6 uur rijden :angry:

En die match in uitgesteld relais, ca va nog, maar die 30 pagina's aan comments hier achteraf moeten doorlezen :angry::angry:
Ik denk dan: Ideaal tijdsverdrijf in de auto?

Of is er niemand anders die kan rijden?
 
Terug
Bovenaan