Verdorie he. Ik sta heel de week met de vroege van 05h tot 13h30, dus ik zou perfect die wedstrijd kunnen volgen. Maar neen, 't is verdorie juist op ne zaterdagmorgen. En moest ik die dag gewoon thuis zijn, geen enkel probleem. Maar we gaan om 05h30 met de auto op lang weekend naar Gdansk. 6 uur rijden
En die match in uitgesteld relais, ca va nog, maar die 30 pagina's aan comments hier achteraf moeten doorlezen
