[Groep G] België, Egypte, Iran, Nieuw-Zeeland

Bij ons is dit weer uitzonderlijk natuurlijk, in Qatar heb je gewoon elke dag snikheet weer het is namelijk een woestijn land. Als je toernooi 5 weken duurd lijkt het me straf dat je in Europa 5 weken lang een hittegolf gaat hebben.
 
Mss moeten we toch hopen op tweede te worden. Zit je aan de "goede" kant van de tabel. Zeker als Colombia ook nog voor Portugal blijft.
 
Mss moeten we toch hopen op tweede te worden. Zit je aan de "goede" kant van de tabel. Zeker als Colombia ook nog voor Portugal blijft.
Goh, als tweede in onze groep zit je na Australië wellicht al met Argentinië in de volgende ronde. Als eerste speel je de volgende ronde tegen een beste 3e en daarna tegen de winnaar van VS - Bosnië Herzegovina, dan heb je een heel haalbaar pad naar de kwartfinale zonder een groot land tegen te komen.
 
Goh, als tweede in onze groep zit je na Australië wellicht al met Argentinië in de volgende ronde. Als eerste speel je de volgende ronde tegen een beste 3e en daarna tegen de winnaar van VS - Bosnië Herzegovina, dan heb je een heel haalbaar pad naar de kwartfinale zonder een groot land tegen te komen.
Maar dan heb je Spanje, terwijl ik Argentinië net iets minder inschat en dat je erna een "makkelijker" pad hebt.
 
Als we ons niveau niet kunnen opkrikken, boeit het niet echt of we tegen Spanje of Argentinië uitkomen vrees ik. Nog geen idee of ik vannacht ga kijken. De laatste twee weken al te vaak laat in bed wegens WK, en met de hitte redelijk uitgeput nu.

Ik heb vooral geen zin om om 5u mijn tv op te zetten en dan te moeten vaststellen dat het weer een sof is :p
 
Geen haar op mijn hoofd dat twijfelt over opstaan of niet.
Uiteraard sta ik op en kijk ik ernaar, ik moet 't gewoon zien ookal draait 't op een teleurstelling uit.
 
Ik zou normaal gezien altijd opstaan, maar moet morgenavond naar een trouw en dat zal daar laat worden dus ik wil wat fris zijn en niet daar met huge wallen toekomen :D
 
Als de zoon tegen dan wakker zou zijn sta ik wel mee op met de match op tv op maar anders... , succes aan de strijders die er speciaal voor opstaan maar ik kan het voor een ploeg die dit WK nog geen eigen goal gemaakt heeft na matchen tegen Egypte en Iran, en op het WK ervoor een volledig eigen doelpunt gemaakt heeft kan ik het echt niet (meer) opbrengen.
 
Ik zou normaal gezien altijd opstaan, maar moet morgenavond naar een trouw en dat zal daar laat worden dus ik wil wat fris zijn en niet daar met huge wallen toekomen :D
Zwak. Ik moet morgen ook naar een trouw. Deze avond nog even doorgaan, voor de match 2 uur lopen, voetbal kijken, dan even rusten en dan naar die trouw. Het is maar 1 keer wk dit jaar!
 
Voor mij op zich geen probleem, maar voor mijn gezin toch iets lastiger. En zaterdagavond wordt het ook al laat (en zondagochtend ook vroeg), dus dat lijkt geen goed plan, zeker niet voor de kinderen.

Plan is dus om uitgesteld te kijken vanaf 8u ofzo. En radio, gsm, … aan de kant laten tot dan :tongue:
 
Terug
Bovenaan