Ik vind het ook belachelijk maar ik heb dit nogal gezien. Andere uitleg heb ik nietDus je kan bij een corner beter hopen dat er een penalty-check komt die uiteindelijk niet gegeven wordt dan? Slaat toch nergens op?![]()
Ik denk dat ze enkel kijken naar de penalty die gefloten is. Het is niet voor België , dus wordt die fase aan de andere kant gegeven. Geen corner dan. Dan is het ofwel penalty zoals gefloten, ofwel voor de andere kant hè

Ohja hopelijk nu niet stoppen en doorduwen.