[Groep G] België, Egypte, Iran, Nieuw-Zeeland

Als je niet met vertrouwen naar de goal kan knallen, is de rest toch bijzaak. Aan De Cuyper konden we dat niet kwalijk nemen als verdediger, maar als spits...
CdK is dan ook geen spits. En een spits moet meer doen dan alleen op doel trappen. Was heel nuttig in de opbouw, in het storen, in duels,….
 
Als je ziet hoeveel afstandsschoten er gemaakt worden op dit WK, niet twijfelen en gewoon trappen ipv de bal proberen binnen te wandelen, zeker met een KDB, een Tielemans, Trossard probeerde wel maar werd dan afgeblokt.
 
‘t Is raar: op zich moet je blij zijn dat je voorstaat. Maar met al die missers is het frustrerend te weten dat je op deze manier misschien wel de volgende ronde haalt, maar dat dat het waarschijnlijk daarna ook wel over en uit is.
Op dit moment is dat tegen Australië... Dus jij zegt dat wij waarschijnlijk verliezen van Australië als we spelen zoals vandaag? Is wel héél negatief lol
 
Allez wat moeten ze nu weer meer doen. Dominante 1ste helft met bij momenten goed tempo, goed druk naar voor. NZ doet bij momenten niet mee. Enorm veel baltoetsen in de 16 van de tegenstander, weinig duels verloren,…

De verwachtingen van sommigen zijn echt compleet van de pot gerukt.
Maar tegen NZ , die spelen bij Pek Zwolle en in de Championship en zo .. Je mag toch verwachten dat we veel beter zijn.
Ik vind gewoon nog altijd verschillende spelers onder hun niveau spelen,

Mechele, De Cuyper, Vanaken , Trossard spelen echt wel goed tot zeer goed. De efficiëntie in de box is wel een echt probleem.

Deze coach is beter dan Tabasco maar hij heeft toch geen ploeg echt klaar gekregen
 
1. meer intentie. Ze plooien terug na die goal.
2. Een de Ketelaere die op de juiste plaats staat als de bal voor de goal komt.
3. Tielemans die een goeie splijtende bal geeft ipv telkens in de voeten van een NZL
Wat is meer intentie? Duels winnen, NZ achteruit duwen, kansen creëren, tempo ontwikkelen,…? Tielemans was echt wel degelijk tot goed. Je bent toch live aan het kijken naar deze match hoop ik want wat je zegt slaagt echt nergens op.
 
Maar daarom is het toch geen zwakke, slechte prestatie toch? We hebben de kansen, de afwerking komt hopelijk wel
Ja zoals dat de afwerking tegen egypte en Iran er ook hopelijk ging komen. Dat is duidelijk een probleem.

We spreken hier over een tegenstander die op nummer 86 staat van de FIFA ranking he.
 
Wat is meer intentie? Duels winnen, NZ achteruit duwen, kansen creëren, tempo ontwikkelen,…? Tielemans was echt wel degelijk tot goed. Je bent toch live aan het kijken naar deze match hoop ik want wat je zegt slaagt echt nergens op.
Mss ook eens andere matchen kijken. Dan ziet ge mss een verschil.
 
Maar tegen NZ , die spelen bij Pek Zwolle en in de Championship en zo .. Je mag toch verwachten dat we veel beter zijn.
Ik vind gewoon nog altijd verschillende spelers onder hun niveau spelen,

Mechele, De Cuyper, Vanaken , Trossard spelen echt wel goed tot zeer goed. De efficiëntie in de box is wel een echt probleem.

Deze coach is beter dan Tabasco maar hij heeft toch geen ploeg echt klaar gekregen
Nogmaal wat meer verwachten? Afwerking moet idd beter, maar voor de rest is dit gewoon een goeie prestatie. De verwachtingen zijn gewoon onrealistisch
 
Mss ook eens andere matchen kijken. Dan ziet ge mss een verschil.
Ja ik heb al vele matchen gezien en veel zwakkere prestaties dan deze van een goeie ploeg tegen een zwakkere tegenstander.

En nogmaals wat verwacht je dan meer ipv een random meer intensiteit. Leg het eens uit
 
Terug
Bovenaan