belvedere86
Well-known member
Aan dit tempo van goals wordt de nationale ploeg wellicht op het Deeraplein verwacht. 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


Een gelijkspel is wellicht voor Kaapverdië ook al meer dan genoeg. Saudi Arabië moet winnen. Maar het is wel zo goed als zeker dat één van de twee ploegen doorgaat. De kans is zelfs groot dat dat voor plaats 2 zal zijn en dat ze zo zullen uitkomen tegen Argentinië want Uruguay moet minstens een punt pakken tegen Spanje wil het nog een kans maken. Voor Argentinië om tegen Spanje of Uruguay uit te komen, moet Uruguay winnen. Of Uruguay gelijkspelen tegen Spanje EN Kaapverdie ook gelijkspelen tegen Saudi Arabië (en met meer doelpunten gemaakt natuurlijk ook of betere disciplinaire record (minder of evenveel gele kaarten mocht aantal doelpunten gemaakt hetzelfde zijn).*Geen idee of het spelbeeld anders was dan tegen Spanje, maar die twee goals waren dikke flaters van Uruguay uit. De Zuid-Amerikanen zijn fucked, ze moeten winnen van Spanje of ze lopen de kans om uitgeschakeld te worden.
Benieuwd of Kaapverdië tegen Saudi Arabië gaat aanvallen. Bij winst zijn ze altijd rechtstreeks geplaatst voor de volgende ronde. dat zou wel een enorme stunt zijn.
Amai, Uruguay is voor mij wel een van de grootste negatieve verrassingen tot nu toe.

Ze hebben geen ongelijkZeggen ze in Uruguay ook over ons![]()

Ze verdienen het allebei.Het is simpel: Kaapverdië verdient de 1/16F; België niet
Maar het is hen niet gelukt.Ze verdienen het allebei.
Normaal gesproken wint Belgie die wedstrijd van gisteren en is er niemand in paniek.
Onzin natuurlijk.Gigantisch slecht was het gisteren niet, maar ik keek meer mijn ogen uit bij Kaapverdië dan bij de Belgen.
Die mannen spelen twee keer gelijk tegen een wereldkampioenenland, hé. Dat is alsof wij twee keer winnen na elkaar tegen Brazilië en Frankrijk.