[Groep J] Argentinië, Algerije, Oostenrijk, Jordanië

Ik vind ook hem echt snediger en precies in betere vorm fysiek dan zen laatste jaren Europa.

Gok dat Chris zijn dag ondertussen dik naar de kloten is, die wordt morgen badend in het zweet wakker :unsure:
 
Terug
Bovenaan