[Groep L] Engeland, Kroatië, Ghana, Panama

Ja dat moeten we Tuchel wel nageven. Goei blok. Alleen spijtig dat de 2 wingers niks brachten. Maar als ge dan nog Saka en Rashford achter de hand hebt, sja 😬
Madueke heeft de penalty uitgelokt en voor de rest zich ofwel vastgedribbeld of blijven staan bij een haalbare diepe bal.
 
Knappe wedstrijd tussen Engeland en Kroatië. Ik had gelijkspel voorspeld en het zag er lang naar uit dat het zo ging zijn of nog ging lukken. Die laatste goal van Engeland was wel een kruis daardoor. Ze hebben wel verdiend gewonnen, daar niet van.
 
Ghana en Panama gaan toch te kort komen om dit Engeland en Kroatië het moeilijk te maken. Dit is een groep waar alles vrij logisch zal verlopen denk ik.

Al heeft Panama wel vooruitgang gemaakt tov 8 jaar geleden. En is dit Ghana natuurlijk wel zwakker dan het Ghana die we pakweg 15 jaar geleden te zien kregen.

Semenyo is toch wel een grote ontgoocheling ook. En blijkbaar niet alleen op de wereldbeker. Iemand die totaal niet goed speelt bij de nationale ploeg, al heeft hij wel nog zijn aandeel in de goal in het absolute slot. Maar voor de rest heeft Murillo (ex-Anderlecht) hem goed uit de match gehouden.
 
Ik ben er zeker van, als ik mijn pronostiek zou laten ingevuld hebben door mijn demente oma ik aan de leiding zou hebben gestaan.
 
Tweede match waarin Declan Rice een vrijschop neemt, tweede match waarin de commentator moet opmerken dat hij goede vrijschoppen kan nemen, "vraag maar aan Thibaut Courtois". Grappig zeg.
 
Tweede match waarin Declan Rice een vrijschop neemt, tweede match waarin de commentator moet opmerken dat hij goede vrijschoppen kan nemen, "vraag maar aan Thibaut Courtois". Grappig zeg.
Dat zijn ook de enige twee die hij ooit gemaakt heeft :laugh:

Waanzin eigenlijk als je erbij nadenkt, daar ben ik als Real-fan eigenlijk nog altijd niet goed van. Die waren alle twee dan ook nog eens inch perfect.
 
Tweede match waarin Declan Rice een vrijschop neemt, tweede match waarin de commentator moet opmerken dat hij goede vrijschoppen kan nemen, "vraag maar aan Thibaut Courtois". Grappig zeg.
Was het ook niet twee keer Wijnants?


Bon, ze gaan hier weer pas echt gaan voetballen wanneer ik ga slapen zeker? Op deze manier ga ik in elk geval zelfs met deze warmte vlot in slaap vallen ...
 
Ben ik de enige die soms het verschil niet ziet tussen de bal en Ayew zijn kop? :unsure:

Wijnants is ook zo'n dramatische commentator die niks van research doet voor de match
Het ergste is dat die zijn hoofdtaak bij Sporza journalist is, en dat die daar al even weinig research voor doet. Schrijft regelmatig gewoon volstrekt foute zaken, zelfs wanneer het over zijn "specialiteit" La Liga gaat.
 
Engeland toch ook al met de nodige beuken en Bellingham nog wat ruzie maken na het rust signaal. Het loopt precies niet zoals ze zouden willen
 
Vind het geen non-match maar waar is het wervelende Engeland, zijn die zo rap voor één gat te vangen ? Wissels bvb. Mainoo of Rashford er op, gaat dat de match veranderen ?
 
Terug
Bovenaan