Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Madueke heeft de penalty uitgelokt en voor de rest zich ofwel vastgedribbeld of blijven staan bij een haalbare diepe bal.Ja dat moeten we Tuchel wel nageven. Goei blok. Alleen spijtig dat de 2 wingers niks brachten. Maar als ge dan nog Saka en Rashford achter de hand hebt, sja![]()
Ik zie dat ik gelijkspel gezet heb voor Engeland - Ghana vanavond.
Godver, ik ben nu net weer aan 't klimmen.
Op Scorito met de vrienden. Geen idee wat de gedachtegang was een maand geleden toen ik hem invulde.Je kan nog veranderen tot 1 seconde voor de aftrap.
‘Voor Engeland-Ghana ga ik een gelijkspel invullen.’Geen idee wat de gedachtegang was een maand geleden toen ik hem invulde.
Dat zijn ook de enige twee die hij ooit gemaakt heeftTweede match waarin Declan Rice een vrijschop neemt, tweede match waarin de commentator moet opmerken dat hij goede vrijschoppen kan nemen, "vraag maar aan Thibaut Courtois". Grappig zeg.

Was het ook niet twee keer Wijnants?Tweede match waarin Declan Rice een vrijschop neemt, tweede match waarin de commentator moet opmerken dat hij goede vrijschoppen kan nemen, "vraag maar aan Thibaut Courtois". Grappig zeg.

Het ergste is dat die zijn hoofdtaak bij Sporza journalist is, en dat die daar al even weinig research voor doet. Schrijft regelmatig gewoon volstrekt foute zaken, zelfs wanneer het over zijn "specialiteit" La Liga gaat.Wijnants is ook zo'n dramatische commentator die niks van research doet voor de match