gsm abo voor de moeder

TRUMP

Active member
Ik zoek dus een goedkoop abonnement met mobiele data.
hoeft niet veel te zijn.

Wat wel een must is, is dat ze niet over een bepaald ingesteld limiet kan gaan.
Om zo niet voor torenhoge facturen te komen te staan.

Heeft iemand een aanrader?

hoeft niet veel te zijn.

Waarom niet gewoon prepaid, dan heb je het verbruik zelf in de hand.

Waarom niet gewoon prepaid, dan heb je het verbruik zelf in de hand.
Ze heeft nu een prepaid.
Maar ik vermoed, eens ze 4G zal opzetten, dat die snel zal slinken.

Tot nog toe heeft ze nog nooit 4G opgezet, enkel wifi, want geen idee hoeveel ze telkens krijgt bij een herlaadbeurt van 10 euro bij orange. Maar veel data zal dat toch niet zijn denk ik?

Bekijk de abo's bij BASE eens. Geen idee of ze nu ook TV en Internet heeft, maar je kan sinds kort bij BASE daar ook voor terecht, mogelijk is die combo financieel zeer interessant.

Bij welke provider zit jij?

Ik weet dat telenet bijvoorbeeld van die family packs heeft, en dan kan je in de app nog instellen welke gebruiken max hoeveel gb mag gebruiken. Hadden wij destijds ook eens voor een tante gedaan.

Ze heeft nu een prepaid.
Maar ik vermoed, eens ze 4G zal opzetten, dat die snel zal slinken.

Tot nog toe heeft ze nog nooit 4G opgezet, enkel wifi, want geen idee hoeveel ze telkens krijgt bij een herlaadbeurt van 10 euro bij orange. Maar veel data zal dat toch niet zijn denk ik?
Heeft ze de 4G nodig aangezien ze het nu niet doet?

Als ze thuis internet en tv al heeft denk ik dat het goedkoopste een pack is met de 3.

hoeft niet veel te zijn.

Yoin.
200 belminuten, 500 sms’en, 5gb en een datalimiet voor 7,5 euro.
Met onbeperkt bellen zit je aan 10,5.

Ik zit ook bij Hey! en ging dit ook aanraden, maar ik denk dat je daar geen limiet kan instellen.
Klopt.

Ge krijgt enkel een SMS als uw inbegrepen data op is, en dan nog is als ge er een bepaald ingesteld bedrag over zit.
Zit ook vertraging op, dus als ge een sms krijgt dat ge al aan €25 extra kosten zit, dan kan het in werkelijkheid al €50 zijn ofzo.

Geen mogelijkheid om uw data af te sluiten om extra kosten te vermijden. (Misschien via klagen bij de klantendienst wel, heb zo ook een levenslange korting gekregen als klant van het eerste uur.) 😁

Yoin.
200 belminuten, 500 sms’en, 5gb en een datalimiet voor 7,5 euro.
Met onbeperkt bellen zit je aan 10,5.
en wat als je aan die 5GB komt?

je kan het instellen dat je er echt niet over kan gaan?
Want dat is mijn grootste vrees: dat ze onbedacht gewoon verder surft, haar smsen niet leest, en dan een factuur van honderden euro's krijgt...

en wat als je aan die 5GB komt?

je kan het instellen dat je er echt niet over kan gaan?
Want dat is mijn grootste vrees: dat ze onbedacht gewoon verder surft, haar smsen niet leest, en dan een factuur van honderden euro's krijgt...

Dat had je zelf ook kunnen opzoeken denk ik? :unsure:

Dat had je zelf ook kunnen opzoeken denk ik? :unsure:
Ja;

Vind het toch ook wel straf dat ze 0.5 € aanrekenen voor een data limiet in te stellen. Per maand dan nog.

Maar ja dat is zo zeker, bij goedkope abonnementjes. Beetje zoals ryanair. :')

Ik heb bij Hey! voor 10€ pm onbeperkt bellen en 40gb.
Sommige plannen beginnen wel heel goedkoop te worden met die levenslange -€5 korting. 20GB iets te weinig voor mij helaas. 😅
IMG_5037.png

Waar zie jij die 50 gb voor 9€? lol
Da’s mijn abbo nu, zag overlaatst dat hun aanbod aangepast geweest was, die data boost abbo’s bestaan niet meer en ik zag dat ik kon switchen naar iets dat mij profijt deed, (1 euro goedkoper en 10GB meer 😛) dus dan heb ik dat gedaan.

Kunt ge da ni zien als ge via de app of site uw abonnement wilt wijzigen?

IMG_5040.jpeg

Hier en dan krijgt ge onderaan nieuwe prijzen te zien indien ge van -€5 korting geniet.

Van ellende mijn mobiel bij Orange opgezegd enkel internet nog, kreeg op veel visplaatsen geen mobiel internet met Orange, Hey was geen optie want die zitten op Orange netwerk, nu Yoin en tot nu toe nog nergens dat het internet wegviel waar dit bij Orange wel gebeurde.

Je kan via je smartphone zelf de limiet instellen en via sms laten weten dat de datalimiet bijna bereikt is en de mobiele data laten uitschakelen.

uRZhuGv.jpeg

Terug
Bovenaan