Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom niet gewoon prepaid, dan heb je het verbruik zelf in de hand.Ik zoek dus een goedkoop abonnement met mobiele data.
hoeft niet veel te zijn.
Wat wel een must is, is dat ze niet over een bepaald ingesteld limiet kan gaan.
Om zo niet voor torenhoge facturen te komen te staan.
Heeft iemand een aanrader?
Ze heeft nu een prepaid.Waarom niet gewoon prepaid, dan heb je het verbruik zelf in de hand.
Heeft ze de 4G nodig aangezien ze het nu niet doet?Ze heeft nu een prepaid.
Maar ik vermoed, eens ze 4G zal opzetten, dat die snel zal slinken.
Tot nog toe heeft ze nog nooit 4G opgezet, enkel wifi, want geen idee hoeveel ze telkens krijgt bij een herlaadbeurt van 10 euro bij orange. Maar veel data zal dat toch niet zijn denk ik?
Yoin.Ik zoek dus een goedkoop abonnement met mobiele data.
hoeft niet veel te zijn.
Wat wel een must is, is dat ze niet over een bepaald ingesteld limiet kan gaan.
Om zo niet voor torenhoge facturen te komen te staan.
Heeft iemand een aanrader?
Ik zit ook bij Hey! en ging dit ook aanraden, maar ik denk dat je daar geen limiet kan instellen.Ik heb bij Hey! voor 10€ pm onbeperkt bellen en 40gb.
Klopt.Ik zit ook bij Hey! en ging dit ook aanraden, maar ik denk dat je daar geen limiet kan instellen.

en wat als je aan die 5GB komt?Yoin.
200 belminuten, 500 sms’en, 5gb en een datalimiet voor 7,5 euro.
Met onbeperkt bellen zit je aan 10,5.
en wat als je aan die 5GB komt?
je kan het instellen dat je er echt niet over kan gaan?
Want dat is mijn grootste vrees: dat ze onbedacht gewoon verder surft, haar smsen niet leest, en dan een factuur van honderden euro's krijgt...

Ja;![]()
Datalimiet | yoin.be
Hou controle over je databundel met een datalimiet. Voorkom onverwachte kosten. Stel het eenvoudig in via MyYoin.www.yoin.be
Dat had je zelf ook kunnen opzoeken denk ik?![]()
Sommige plannen beginnen wel heel goedkoop te worden met die levenslange -€5 korting. 20GB iets te weinig voor mij helaas.Ik heb bij Hey! voor 10€ pm onbeperkt bellen en 40gb.

Sommige plannen beginnen wel heel goedkoop te worden met die levenslange -€5 korting. 20GB iets te weinig voor mij helaas.
Bekijk bijlage 31444
Da’s mijn abbo nu, zag overlaatst dat hun aanbod aangepast geweest was, die data boost abbo’s bestaan niet meer en ik zag dat ik kon switchen naar iets dat mij profijt deed, (1 euro goedkoper en 10GB meerWaar zie jij die 50 gb voor 9€? lol
) dus dan heb ik dat gedaan.