Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Das voor die andere threadIk heb een BMW
Geen fan?Das voor die andere thread

Relatief gezien zijn ze sinds de Tesla in mijn achting gestegen maar ik associeer dat merk nog altijd met volk dat de pinkers behandelt als decoratie, denkt overal voorrang te hebben en overal om ter asociaalst rijdt. Dus nee niet bepaaldGeen fan?![]()
Relatief gezien zijn ze sinds de Tesla in mijn achting gestegen maar ik associeer dat merk nog altijd met volk dat de pinkers behandelt als decoratie, denkt overal voorrang te hebben en overal om ter asociaalst rijdt. Dus nee niet bepaald
Ik bef graag
Ik kan goed![]()
Scherpe observatieGraag doen VS goed doen. Beffer heeft concurrentie.
Bij deze weet je wat je mag organiseren voor de volgende BG meeting.Graag doen VS goed doen. Beffer heeft concurrentie.
Wegens gebrek aan budget zullen de dames vervangen worden door ijsjes.Bij deze weet je wat je mag organiseren voor de volgende BG meeting.
Een befferkesavond.
Voorzie al maar wat budget om de dames te betalen.
Als jullie als moderators daarvoor eens een loopwedstrijdje moeten organiseren, doe maar.
Bij deze gaan alle affiliate links ook meteen naar het grote likdoel.
nee, enkele mannelijke moderators stellen zich kandidaat om de vrouwen te vervangen.Wegens gebrek aan budget zullen de dames vervangen worden door ijsjes.