Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vorig jaar ook es bij de 5 guys in Brussel geweest om es te proeven en te kijken of het de hype wel waard was maar idd te duur voor wat het is. Ok, ze gebruiken verse ingrediënten maar ik vond de hamburger eerlijk gezegd veel vettiger dan die bij de Quick, mc donalds of Burger King. En er zat veeeeel te veel zout op de frieten (die op zich ni slecht waren). Pluspunt, gratis refill voor de drank5 guys antwerpen.. Burger was op zich wel lekker maar totaal niet handig om te eten en te duur voor wat het is. Frietjes waren wel heel lekker.

Sinds 18/12 is er een nieuw burger restaurant in Torhout: "McDonalds". Blijkbaar ruime keuze, ook vegetarische opties.
Binnenkort eens uittesten, ben benieuwd.
Ben er snel eens gepasseerd en enkel een hamburger zonder frieten besteld om onderweg op te eten. Was zeer goed en ook betaalbaar (€ 10). Ik ga er zeker nog om de rest van het menu te proeven.In Aalst ook net open The Boy, wel eens benieuwd.
We zijn een paar weken geleden bij Sunny side up gaan eten, en ik was redelijk sceptisch (ik vind de meeste hamburger restaurants vooral een veel te dure hype). Maar het was echt heel lekker. Five Guys vind ik ook wel lekker maar veel te duur.Gaat hier bijna allemaal over zelfgemaakte burgers.
Iemand tips voor goede burgerrestaurants?
Sunny Side Up in Heist op den Berg is wel een aanrader vind ik.
Als we richting de ketens gaan...Manhattn's Burger.
Kan ik beamen. Informeer je op voorhand over de prijzen maar het eten was het voor mij zeker waard.Mosh! in Brugge (en binnenkort Kortrijk) is ook wel de moeite.
Ja, dat interieur doet het ook niet voor mijKan ik beamen. Informeer je op voorhand over de prijzen maar het eten was het voor mij zeker waard.
Wel niet de gezelligste en meest comfortabele setting om te eten.
Nee geen problemen met de prijzen. Ik bedoel dat je best binnenstapt met het idee dat je meer zal betalen dan in andere hamburgerzaken.Ja, dat interieur doet het ook niet voor mij
Dat over de prijzen snap ik wel niet goed? Problemen mee gehad?
Vooral omdat dat interieur echt gemaakt is met de intentie: eet op en bolt ‘m weer af. Ongezellig en ongemakkelijk.Nee geen problemen met de prijzen. Ik bedoel dat je best binnenstapt met het idee dat je meer zal betalen dan in andere hamburgerzaken.
Wij wisten wat de prijs was maar mogelijks dat sommigen dat niet weten. €30/pp voor burger/frieten/saus en drankje is bovengemiddeld.
Mosh! in Brugge (en binnenkort Kortrijk) is ook wel de moeite.
Zouden volgende maand moeten openen, dus je gaat kunnen boefen!Gaat die al open zijn in Juni, dan ben ik in Kortrijk.
Zeer slechte locatie dus ik vrees ervoor. Ook een zeer klein pand.Ben er snel eens gepasseerd en enkel een hamburger zonder frieten besteld om onderweg op te eten. Was zeer goed en ook betaalbaar (€ 10). Ik ga er zeker nog om de rest van het menu te proeven.
Hopelijk houden ze het langer uit dan de vorige handelszaken in dat pand, want daar is ook al veel de revue gepasseerd.