Hamburgerrestaurants

toch eens die ROUTE 46 geprobeerd in oudenaarde.

vond het wel een leuke amerikaanse setting, en de porties zijn zeker royaal. enkel de hamburger zelf was misschien net iets te lang gebakken, ietsje uitgedroogd, maar kan gebeuren.

zou nog wel es terug gaan.

5 guys antwerpen.. Burger was op zich wel lekker maar totaal niet handig om te eten en te duur voor wat het is. Frietjes waren wel heel lekker.

5 guys antwerpen.. Burger was op zich wel lekker maar totaal niet handig om te eten en te duur voor wat het is. Frietjes waren wel heel lekker.
Vorig jaar ook es bij de 5 guys in Brussel geweest om es te proeven en te kijken of het de hype wel waard was maar idd te duur voor wat het is. Ok, ze gebruiken verse ingrediënten maar ik vond de hamburger eerlijk gezegd veel vettiger dan die bij de Quick, mc donalds of Burger King. En er zat veeeeel te veel zout op de frieten (die op zich ni slecht waren). Pluspunt, gratis refill voor de drank :)

Moesten ze normale prijzen hanteren zou ek nog zeggen 'ok' maar aan deze prijzen is de meerprijs het zeker niet waard. Eén keer geweest maar teruggaan? Nope. Elk random hamburgerrestaurant biedt een betere prijs/kwaliteit verhouding aan.

In Aalst ook net open The Boy, wel eens benieuwd. De smashed burger zaken schieten uiteraard wel overal uit de grond, nieuwe hype.

In Unvrs(Ibiza) ook de 23€ bacon/cheeseburger gegeten tijdens de closing, die heeft godver toch gesmaakt ze :love2:

Laatst bewerkt:
Sinds 18/12 is er een nieuw burger restaurant in Torhout: "McDonalds". Blijkbaar ruime keuze, ook vegetarische opties.
Binnenkort eens uittesten, ben benieuwd.

5 guys in Antwerpen geprobeerd vandaag, inderdaad vettigere burger, maar wel van goede kwaliteit. Als ik een Big Mac bij McDo of gelijkwaardig bij Burger King (zeker daar!) durf eten heb ik er de hele dag geniet van nadien, deze burger verteerde uitstekend en gaf mij geen ongemakkelijk vol gevoel. De extra's op de burger vond ik ook perfect gedoseerd. Top dat je hier ook gewoon een Bud bij kan bestellen.

Ben onlangs ook bij Five Guys in Brussel geweest, en ik ga zeker nog terug. Het heeft mij allemaal heel erg gesmaakt. Veel personeel; ik denk dat er 5-6 mensen in de open keuken stonden.

Zowel bij ter plaatse eten als afhaal steken ze de bestelling in een grote papieren zak. Wat mij opviel is dat ze zich aan België hebben aangepast door op het einde - zoals in een frituur - nog een extra portie friet in die papieren zak te gieten over de hele bestelling. Zelfs met een kleine portie friet krijg je dus eigenlijk veel te veel. :crazy:

Sauzen voor op de frieten is zelfbediening. Daardoor kan je zonder meerprijs eigenlijk steeds mayo én ketchup nemen, wat veel mensen ook deden. Enig minpuntje daaraan is dat het merk van de mayonaise daardoor hetzelfde is als van de ketchup, namelijk Heinz. :nono:

Sinds 18/12 is er een nieuw burger restaurant in Torhout: "McDonalds". Blijkbaar ruime keuze, ook vegetarische opties.
Binnenkort eens uittesten, ben benieuwd.

Onlangs nog eens geweest naar Mcdo (normaal skip ik dergelijke brol) maar had echt honger en weinig tijd. Met ouder worden besef ik dus dat die burgers minder en minder smaken en je meer kwaliteit wil in je eten.

In Aalst ook net open The Boy, wel eens benieuwd.
Ben er snel eens gepasseerd en enkel een hamburger zonder frieten besteld om onderweg op te eten. Was zeer goed en ook betaalbaar (€ 10). Ik ga er zeker nog om de rest van het menu te proeven.

Hopelijk houden ze het langer uit dan de vorige handelszaken in dat pand, want daar is ook al veel de revue gepasseerd.

Gaat hier bijna allemaal over zelfgemaakte burgers.

Iemand tips voor goede burgerrestaurants?

Sunny Side Up in Heist op den Berg is wel een aanrader vind ik.
Als we richting de ketens gaan...Manhattn's Burger.
We zijn een paar weken geleden bij Sunny side up gaan eten, en ik was redelijk sceptisch (ik vind de meeste hamburger restaurants vooral een veel te dure hype). Maar het was echt heel lekker. Five Guys vind ik ook wel lekker maar veel te duur.
Voor de rest in'n'out, maar daarvoor ga je op reis moeten

Kan ik beamen. Informeer je op voorhand over de prijzen maar het eten was het voor mij zeker waard.

Wel niet de gezelligste en meest comfortabele setting om te eten.
Ja, dat interieur doet het ook niet voor mij 😅

Dat over de prijzen snap ik wel niet goed? Problemen mee gehad?

Ja, dat interieur doet het ook niet voor mij 😅

Dat over de prijzen snap ik wel niet goed? Problemen mee gehad?
Nee geen problemen met de prijzen. Ik bedoel dat je best binnenstapt met het idee dat je meer zal betalen dan in andere hamburgerzaken.

Wij wisten wat de prijs was maar mogelijks dat sommigen dat niet weten. €30/pp voor burger/frieten/saus en drankje is bovengemiddeld.

Nee geen problemen met de prijzen. Ik bedoel dat je best binnenstapt met het idee dat je meer zal betalen dan in andere hamburgerzaken.

Wij wisten wat de prijs was maar mogelijks dat sommigen dat niet weten. €30/pp voor burger/frieten/saus en drankje is bovengemiddeld.
Vooral omdat dat interieur echt gemaakt is met de intentie: eet op en bolt ‘m weer af. Ongezellig en ongemakkelijk.
Zonde want de burgers zijn top!

Ben er snel eens gepasseerd en enkel een hamburger zonder frieten besteld om onderweg op te eten. Was zeer goed en ook betaalbaar (€ 10). Ik ga er zeker nog om de rest van het menu te proeven.

Hopelijk houden ze het langer uit dan de vorige handelszaken in dat pand, want daar is ook al veel de revue gepasseerd.
Zeer slechte locatie dus ik vrees ervoor. Ook een zeer klein pand.

Terug
Bovenaan