CerumenCrevice Well-known member 12 april 2022 #42 hmm ik dacht dat ik de stem herkende, maar helaas./ #Heardle #46 ️️️
Mephisto Active member 13 april 2022 #44 Vandaag voor een keer kunnen raden (en snel zelfs), maar ik weet niet of ik daar trots op moet zijn.
Obi-Jan Well-known member 13 april 2022 #46 Mephisto zei: Vandaag voor een keer kunnen raden (en snel zelfs), maar ik weet niet of ik daar trots op moet zijn. Klik om te vergroten... Tijd om je kvlt-kaart in te leveren. ik heb het geraden bij het 4e blokje
Mephisto zei: Vandaag voor een keer kunnen raden (en snel zelfs), maar ik weet niet of ik daar trots op moet zijn. Klik om te vergroten... Tijd om je kvlt-kaart in te leveren. ik heb het geraden bij het 4e blokje
derp Well-known member 13 april 2022 #47 #Heardle #47 ️️️️️ Spotify - Web Player: Music for everyone Spotify is a digital music service that gives you access to millions of songs. heardle.app zalig!
#Heardle #47 ️️️️️ Spotify - Web Player: Music for everyone Spotify is a digital music service that gives you access to millions of songs. heardle.app zalig!
CerumenCrevice Well-known member 13 april 2022 #49 #Heardle #47 ️️️️️ meh ik herkende het weer bij de tweede, maar de naam ontglipt mij altijd.
Hazz Well-known member Crowdfunder FE 14 april 2022 #52 #Heardle #48 ️️️️️ 't is omdat ik een paar woorden uit het fragment intypte als gok, want anders was 't njet geweest.
#Heardle #48 ️️️️️ 't is omdat ik een paar woorden uit het fragment intypte als gok, want anders was 't njet geweest.
Timberwinter Well-known member 15 april 2022 #58 Gisteren totaal geen idee. Vandaag verwonderd door de eerste seconde. #Heardle #49 ️️️️️
DwightSchrute Well-known member 15 april 2022 #59 #Heardle #49 ️️️️️ Inderdaad, wat was die eerste seconde ?