xAnyana Well-known member Crowdfunder FE 25 augustus 2022 #21 Het water die ik deze ochtend op mijn gezicht gekletst heb.
Drakinus Active member 26 augustus 2022 #23 Nekeer 30 gepasseerd valt r altijd wel een druppeltje na het plassen in de onderbroek. OF is dat alleen bij mij zo?
Nekeer 30 gepasseerd valt r altijd wel een druppeltje na het plassen in de onderbroek. OF is dat alleen bij mij zo?
Str8_6 Well-known member 26 augustus 2022 #24 Drakinus zei: Nekeer 30 gepasseerd valt r altijd wel een druppeltje na het plassen in de onderbroek. OF is dat alleen bij mij zo? Klik om te vergroten... Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel is altijd in de broek.
Drakinus zei: Nekeer 30 gepasseerd valt r altijd wel een druppeltje na het plassen in de onderbroek. OF is dat alleen bij mij zo? Klik om te vergroten... Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel is altijd in de broek.
GETHEZ Well-known member 26 augustus 2022 #25 Voelt ge een natte dikke scheet, is het al ruim 2 late... Onderbroekenlol, geweetwel
Hit Hard Well-known member Crowdfunder FE 27 augustus 2022 #26 Str8_6 zei: Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel is altijd in de broek. Klik om te vergroten... Die verdient wel een tegeltje:
Str8_6 zei: Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel is altijd in de broek. Klik om te vergroten... Die verdient wel een tegeltje: