BlackTeaTrader
Member
Woensdag-zaterdag geven ze toch droog weer voorlopig. Zal wel weer zo zijn dat het zonnig is in de ochtend en dan dichttrekt loop van de dag, op dan 's avonds terug blauwe luchten te krijgen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanmorgen regen volgens buienradar. Ik pak dus mijnen auto ipv de fiets om naar het werk te gaan. Genen druppel regen gehad onderweg.
Ukkel zit voor dit jaar reeds aan 941,3mm (tot en met september). Normaal is 837mm, we zitten er al meer dan 100m boven met nog 3 maanden te gaan.
Ik ben 3 keer geweest met de fiets en geen druppel gezien onderweg. Deze week lijken woensdag, donderdag en vrijdag ook prima fietsdagen.De overgang van zomer naar herfst is toch wel heel bruusk dit jaar. Ik ben de laatste week weer geen enkele keer met de fiets gaan werken, mijn plan is wel om woensdag - donderdag per fiets te gaan.
Hier was het ook plots opengetrokken. Ben nog vlug een tochtje gaan doen met de fiets.Het was hier vanaf 17u zelfs plots al mooi zonnig weer.
Ik zie precies een serieus stormpje in de kaarten ergens eind volgende week. Moet uiteraard nog allemaal bevestigd worden.
Eerst nog 3 mooie dagen en daarna zien we wel weer.

Ik zie hier toch nog altijd veel neerslag en wind staan voor woensdag (en donderdag).Vanmorgen voorspelden ze voor woensdag 27 mm regen en rukwinden van 70 km/u. Ik had gehoopt op een ware afstraffing van deze mooie dagen maar het is al gewijzigd naar 5 mm en 12 km/u![]()
Met zo'n herfst valt nu eens 10x meer te leven dan de vorige als het zo mag blijven, laat ons hout vast houden! (klampt zich aan zijn bureau)
Eens 2 dagen miezer en grijs, dan eens 2 3 dagen wisselvallig met af en toe een bui en opklaringen, eens 3 tal dagen zonnig ...
Nu was het wat omgekeerd de laatste 2 weken dan voor de zomer, veel grijze periodes lijken op te schuiven of vallen een tikje beter uit.
Als het woensdag nu stormachtig en grijs is, maar donderdag en vrijdag alweer wat beter en gewoon wisselvallig (huidige voorspelling), zal ik er niet van wakker liggen.