Het grote BG in-de-context-taalfouten-topic

De meervoudsvorm stam+t komt nog weinig voor. We vinden deze vorm:

- in formele en oudere vormen van het Nederlands: Neemt en eet, dit is Mijn Lichaam; proletariërs aller landen, verenigt u;

Wat kan er nu formeler (en ouder) zijn dan @kay-gell te vragen om @Mulan genot te bezorgen??

- in formele en oudere vormen van het Nederlands: Neemt en eet, dit is Mijn Lichaam; proletariërs aller landen, verenigt u;

Wat kan er nu formeler (en ouder) zijn dan @kay-gell te vragen om @Mulan genot te bezorgen??

Ik kan er wel enkele bedenken. En als ik het kan dan wil dat veel zeggen.

We hebben er al 1 die in zijn ongeluk gelopen is, duw er aub geen 2de in.

Fair enough! Ik gebruik die soms inderdaad ook in spreektaal.

windmolen

260px-WiekerMeule0978.jpg

windturbine
Zeebrugge_windmolens.jpg

Die laatste levert stroom, die eerste maalt
Is het dan juist om in de context van energie te spreken van windmolens en niet van windturbines? :unsure:

Dan is die gevreesde melding er eigenlijk "x citeerde je in Het grote BG in-de-context-taalfouten-topic", dan zie ik de fout niet :(
In die thread gaat het over een teveel aan punten, hier over een gebrek aan (net zoals bij de huidige quote 😢).

Oh en die meneer is Marc Punt, die toevallig ook sip kijkt.

In die thread gaat het over een teveel aan punten, hier over een gebrek aan (net zoals bij de huidige quote 😢).

Ik doe niet mee aan die nieuwe, zotte verzinsels. Als ik al een : en een ) zet, dan komt er zeker geen . in de buurt!.

Laatst bewerkt:
Lijkt me dat degene die hier die vraag voor jou beantwoord zichzelf een ban riskeert.

Je gaat op het financiën topic toch ook niet gaan vragen wat de beste manier is om u zwart geld wit te wassen? Je vraag overtreed zeer expliciet de regels die EA opstelt.
Misschien kan je gewoon het spel spelen ipv het zien als iets om geld mee te verdienen.

Er is niets mis met coins die je verdiend door te spelen te verkopen toch? Ik heb gewoon wat coins staan waarmee ik niet weet wat te doen ;)

EA disagrees. Ze zijn snel om te bannen. Maar ik denk ook da ge ze nu ni echt meer gaat wegkrijge. Beter u tips verkopen in hoe ge zoveel coins verdiend :)

Ik bedoelde een ban op BeyongGaming gezien je toch faciliteert in iets wat 'illegaal is'?
Vandaar ook men voorbeeld met geld witwassen.

Moraalridder of niet, als er een regel is die jij bewust overtreed mogen er toch gevolgen aan zitten?

Hopelijk kunnen ze beter voetballen :unsure:

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan