Lijkt me gewoon een schrijfwijze te zijn?Moeten er geen spaties tussen watdanook of is dat juist op die manier?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt me gewoon een schrijfwijze te zijn?Moeten er geen spaties tussen watdanook of is dat juist op die manier?
Fair enough! Ik gebruik die soms inderdaad ook in spreektaal.
corrected, mistakes happen, en zeker als er van die klote werkwoorden zijn waar het fokschaap het foute antwoord geeft.Mooie post voor de rest. Helaas helaas.
Nee, de regels van 9lives zijn integraal overgenomen
(er was wel een regel tegen "+1")
Dan is die gevreesde melding er eigenlijk "x citeerde je in Het grote BG in-de-context-taalfouten-topic", dan zie ik de fout niet

In die thread gaat het over een teveel aan punten, hier over een gebrek aan (net zoals bij de huidige quoteDan is die gevreesde melding er eigenlijk "x citeerde je in Het grote BG in-de-context-taalfouten-topic", dan zie ik de fout niet![]()
).Ik doe niet mee aan die nieuwe, zotte verzinsels. Als ik al een : en een ) zet, dan komt er zeker geen . in de buurt!.In die thread gaat het over een teveel aan punten, hier over een gebrek aan (net zoals bij de huidige quote).
![]()
Haakjes: voor punt of na punt?
Als de haakjes om een deel van een zin staan, staat de zinseindepunt buiten de haakjes. Als de haakjes om een hele zin of een opeenvolging van zinnen staan, staat de zinseindepunt binnen de haakjes.www.vlaanderen.be
Plaats van emoticon of smiley in een zin of tekst - Taaladvies.net
Plaats van emoticon of smiley in een zin of tekst Vraag Welke plaats krijgt een emoticon of smiley in een zin of in een tekst? Antwoord Emoticons en smileys staan doorgaans na de zin waaraan ze een bepaalde lading geven. … Plaats van emoticon of smiley in een zin of tekst Meer lezen »taaladvies.net
Ik doe niet mee aan die nieuwe, zotte verzinsels. Als ik al een : en een ) zet, dan komt er zeker geen . in de buurt!.
Wat heeft dit met spelling te maken?windmolen
![]()
windturbine
![]()
Die laatste levert stroom, die eerste maalt
Is het dan juist om in de context van energie te spreken van windmolens en niet van windturbines?![]()
‘t Is niet erg, Loser. Ik keur hem af!Dan is die gevreesde melding er eigenlijk "x citeerde je in Het grote BG in-de-context-taalfouten-topic", dan zie ik de fout niet![]()
Het is ok @515
Ooit betrap je iemand op een grote fout en dan zal je die dag nooit meer vergeten.
Het is toch taalfouten topic? Foutieve woordkeus hoort daar ookWat heeft dit met spelling te maken?

Daar zijn al die curryworstmensen het niet mee eens!Het is toch taalfouten topic? Foutieve woordkeus horen daar ook![]()
Men beloofd natuurlijk goede rendementen, maar dat is altijd koffiedik kijken.
Lijkt me dat degene die hier die vraag voor jou beantwoord zichzelf een ban riskeert.
Je gaat op het financiën topic toch ook niet gaan vragen wat de beste manier is om u zwart geld wit te wassen? Je vraag overtreed zeer expliciet de regels die EA opstelt.
Misschien kan je gewoon het spel spelen ipv het zien als iets om geld mee te verdienen.
Er is niets mis met coins die je verdiend door te spelen te verkopen toch? Ik heb gewoon wat coins staan waarmee ik niet weet wat te doen![]()
EA disagrees. Ze zijn snel om te bannen. Maar ik denk ook da ge ze nu ni echt meer gaat wegkrijge. Beter u tips verkopen in hoe ge zoveel coins verdiend![]()
Ik bedoelde een ban op BeyongGaming gezien je toch faciliteert in iets wat 'illegaal is'?
Vandaar ook men voorbeeld met geld witwassen.
Moraalridder of niet, als er een regel is die jij bewust overtreed mogen er toch gevolgen aan zitten?