GETHEZ
Well-known member
Zo ziet ge maar eh, zwam is some serious shizzleIk dacht dat ze daar enkel het “and I will strike down with great anger and furious vengeance” deel kenden
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo ziet ge maar eh, zwam is some serious shizzleIk dacht dat ze daar enkel het “and I will strike down with great anger and furious vengeance” deel kenden
Heb nu (per ongeluk dus) een deel gezien …maar daar kan je toch echt niet naar blijven kijken ….een paar vrouwen die thuis….niet teveel nadenken en gewoon over u laten komen .
![]()
Wel wel.Dat was toch echt het krapste ooit dat ik al heb mee gemaakt.![]()
Bloed is hun voedsel, als ze genoeg bloed gezogen hebben laten ze los.
Omdat jij de naakte vergelijkt? Er staat duidelijk bij dat dat Uw tarief gaat zijn.
Je bent echt luguber.Ik hier thuis en mijn agressie heeft mijn man omgezaagd. Nu liggen er darmen op mijn oprit tesamen met de rest van zijn romp (de armen, benen en hoofd liggen bij de buren) en dat vind ik niet zo fijn. Weten jullie hoe je moet omgaan met agressie?

Ik zit op Julie... en Wout als plan B dan.
Ik had de indruk dat Yannis heel hard met Maxim mee wou.
Waardoor Maxim minder is voor mij.

Goe bezig man!Nu 2 nachten op rij zonder pamper geslapen
Tijdje geleden al mee begonnen maar dan wou ik toch ineens weer een pamper. Nu gaat het goed. Ik word zelfs wakker om te plassen.
Baby stepsGoe bezig man!
Deze ochtend weer droge billen!Goe bezig man!
De zoon is ook trots!PAPA droge billen
Nu is de moment om te rimmen.
Thank me later!!
![]()
Dat wordt dus nog een jaartje naar miezerige kut kijken![]()
oh die likjes raken wel mijn sweet spot![]()
dit is een grote reden waarom ik hier de laatste tijd minder vaak begin te komen (al is het vaak nog sterker dan mezelf)
De week van de verkrachting door kale flor is weer begonnen
Het continu moeten ontkrachten van muisinformatie.
Serieuze humblebragik wil downsizen naar 27”