Het grote stoner & doomtopic

Op mijn vraag of ze hun gecancellde EU-tour nog opnieuw gaan doen, antwoordt Emil van OM losjes dat ze een nieuwe plaat aan't afwerken zijn?

:O :O

(En ja, Advaitic Songs is ondertussen TIEN jaar oud... )

52VUxwY.png

Op mijn vraag of ze hun gecancellde EU-tour nog opnieuw gaan doen, antwoordt Emil van OM losjes dat ze een nieuwe plaat aan't afwerken zijn?

:O :O

(En ja, Advaitic Songs is ondertussen TIEN jaar oud... )

52VUxwY.png

Dat krijg je natuurlijk als je met kop en schouders boven het publiek uitsteekt natuurlijk :biglaugh:

Top nieuws :love:

Sumac gisteren was wel echt heavy, amai. Ik vind het een uitstekende band, maar ergens vind ik hun neiging naar meer experimentele en noisy muziek wat jammer. Ze geraken me af en toe helemaal kwijt. Maar toch genoeg heerlijke momenten die een brede glimlach op mijn gezicht konden toveren.

Aaron Turner zei dat hij een speciale band had met Antwerrpen, dat het een van de eerste plekken was in Europa waar hij een community vond van gelijke geesten qua muzieksmaak. Fijn om te horen natuurlijk, dat wil waarschijnlijk zeggen dat hij gaat blijven passeren met zijn band, dewelke dan ook, maar ergens vind ik dat toch wel gek. Like how is that possible?

Sumac gisteren was wel echt heavy, amai. Ik vind het een uitstekende band, maar ergens vind ik hun neiging naar meer experimentele en noisy muziek wat jammer. Ze geraken me af en toe helemaal kwijt. Maar toch genoeg heerlijke momenten die een brede glimlach op mijn gezicht konden toveren.

Aaron Turner zei dat hij een speciale band had met Antwerrpen, dat het een van de eerste plekken was in Europa waar hij een community vond van gelijke geesten qua muzieksmaak. Fijn om te horen natuurlijk, dat wil waarschijnlijk zeggen dat hij gaat blijven passeren met zijn band, dewelke dan ook, maar ergens vind ik dat toch wel gek. Like how is that possible?
Cocaïne? :unsure:

Heb Isis maar één keer live gezien en dat was na de release van 'In The Absence Of Truth' op Roadburn. Was niet meteen een optreden dat is blijven hangen ondanks het feit dat ik een gigantische fan was. Ik ken hun livereputatie niet echt daarnaast.

Een reunion tour zou welkom zijn, maar dan liefst iets à la Oceanic integraal (dit jaar 20 jaar oud, wat een gemiste kans). Panopticon zou ook fijn zijn, fingers crossed voor over 2 jaar. :unsure:

Terug
Bovenaan